اخبارویژه

رئیس کل دادگستری سمنان: وکیل جعفر آقایی در هنگام انتقال به بیمارستان به معرفی مظنون احتمالی پرداخته بود

وکلاپرس- رئیس کل دادگستری سمنان اعلام کرد: اقدامات آنی قضایی در پی وقوع سوء قصد به وکیل شاهرودی در دستگاه قضایی استان سمنان انجام شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از میزان، محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری سمنان به تشریح جزئیات قتل وکیل محمودرضا جعفر آقایی پرداخت و در این رابطه از اقدامات آنی دستگاه قضایی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

محمد جعفر عبدالهی گفت: در بامداد روز عاشورا بوسیله سلاح گرم ، یک وکیل شاهرودی مورد سوء قصد قرار گرفت و متاسفانه پس از انتقال وی به بیمارستان و در جریان انجام اقدامات درمانی فوت کرد .

عبدالهی در ادامه تصریح کرد: محمودرضا جعفرآقایی وکیل در محدوده باغ فردوس شاهرود مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بمحض اطلاع مسئولان قضایی شاهرود دستورات آنی و قانونی جهت شناسایی و دستگیری فرد یا افراد مظنون صادر شد.

رئیس کل دادگستری سمنان بیان کرد: وکیل مورد سوء قصد واقع شده در هنگام انتقال به بیمارستان به معرفی مظنون احتمالی پرداخته بود که در همین راستا، دستورات قضایی به فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود صادر شد تا با بکار گیری تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی مظنون احتمالی شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در همین راستا با تلاش های انتظامی و قضایی در شهرستان شاهرود مظنون شناسایی و دستگیر و پس از بازجویی و انجام اقدامات قضایی با صدور قرار تأمین به زندان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری سمنان گفت : تحقیقات قضایی همچنان ادامه دارد و به مسئولان قضایی شهرستان شاهرود دستور صادر شده است که با دقت و سرعت تمامی ابعاد این حادثه را بررسی و بی وقفه نسبت به شناسایی قاتل اقدام تا پس از تکمیل پرونده با عاملان این حادثه برخورد قانونی صورت گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا