یادداشت

رئیس کانون وکلای ایلام: هیچ‌گاه تا این اندازه متأثر و متحول نشده بودم

یادداشت حجت‌الله محمدی؛ رئیس کانون وکلای ایلام درباره حوادث اخیر

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای ایلام در واکنش به برخی تعرض های صورت گرفته در حوادث اخیر نوشت: هیچ‌گاه تا این اندازه متأثر و متحول نشده بودم.

به گزارش وکلاپرس، حجت‌الله محمدی، رئیس کانون وکلای ایلام، در یادداشتی نسبت به حوادث اخیر واکنش نشان داد و تعرض جنسی را امری هتاکانه توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

متن کامل یادداشت رئیس کانون وکلای ایلام به نقل از کانال تلگرامی این کانون را در ادامه بخوانید:

چند روزی‌ست فیلمی دردناک و جانسوز از تعرض یکی از مأموران یگان ویژه نسبت به یکی از دختران سرزمینم در حال دست به دست شدن است؛ همگان می‌نالند و به خود می‌پیچند؛ مگر می‌شود مأموری که تمام همّ و غمش باید دفاع از ناموس و جان و مال مردم باشد، اینچنین هتاکانه به خود اجازه دهد در میان این همه مأمور وظیفه‌شناس و حافظ امنیت – که در اسرع وقت و به نحو قاطع با جرایم مشهود برخورد می‌کنند! – چنین به امنیت و حیثیت یک زن بتازد؟!

این روزها رنجش و رنج بسیار است؛ در این مدت، صحنه‌های بسیاری از جان به لب رسیدن‌مان دیده‌ام و دیده‌ایم؛ ولی به شخصه هیچ‌گاه تا این اندازه متأثر و متحول نشده بودم.

به راستی اینان که در عیان چنین می‌کنند در خفا چه کرده‌اند؟! چرا متولیان امر و مدعیان حفظ اخلاق و کرامت انسانی سکوت کرده‌اند؟! نه محکومیتی، نه عذرخواهی و نه حتی تذکری! عده‌ای هم پس از گذشت چند روز عنایت فرموده، جرم مشهود را تخلف دانسته و دستور پیگیری داده‌اند! یاد فرمایش حضرت علی علیه‌السلام و خلخال پای زن یهودی می‌افتم؛ واقعاً جا دارد همه‌ی ما از غصه بمیریم.

و اما …
خواهر عزیز و مظلومم! ما شرمنده‌ایم که نتوانستیم در حق تو برادری کنیم؛ ما شرمنده‌ایم که شاهد بودیم و لب نگشودیم؛ تو جلوه‌ای از تمامیت زنی، سالاری، خواهر نجیب و مظلومم! ما شرمنده‌ایم؛ همین.

توجه: انتشار مطلب به معنای تأیید محتوا از سوی وکلاپرس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا