اخبار کانون ها

بیانیه کانون وکلای ایلام در خصوص بحران کم آبی در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری استان ایلام در خصوص بحران کم آبی در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان بیانیه صادر کرد.

به گزارش وکلاپرس، کانون وکلای ایلام در بیانیه ای خواستار عملکرد سریع و مؤثر مسئولان در رفع مشکلات مردم خوزستان و همچنین برخورد بدون خشونت با مطالبه‌گری و اعتراض مسالمت‌آمیز در این استان شد.

بیشتر بخوانید: بیانیه کانون وکلای گیلان در خصوص بحران آبی در خوزستان و سیستان و بلوچستان

متن کامل بیانیه کانون وکلای ایلام در خصوص بحران کم آبی در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان به این شرح است:

بیانیه کانون وکلای ایلام در خصوص بحران کم آبی در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان

 

|ا ﷽ ‌ا‌|

در چند روز گذشته مردم شریف ایران شاهد دردمندی هموطنان خود در استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان بوده که متأسفانه این شرایط ناشی از بحران مدیریت و سوء تدبیر مسئولان خصوصاً در حوزه آب است.

واضح و مبرهن است که مردم ایران زمین، صاحبان اصلی این دیار و مالکین برحق تمام منابع و ذخایر آن بوده و دولتمردان و صاحب منصبان، خدمتگزاران و تأمین کنندگان نیازهای ولی‌نعمتان خود هستند.

که متأسفانه این مهم امروزه علاوه بر اینکه نادیده گرفته شده بلکه به شکلی وارونه در حال جلوه‌گری است و مردمان شریف و نجیب ایران خصوصاً در استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان برای تأمین حداقل ضروریات ادامه‌ی حیات در مضیقه بوده و به تبع این شرایط اسفبار زیست بوم این مناطق نیز در حال تخریب و نابودی است؛ امری که در صورت تداوم شرایط حاضر گریبانگیر سایر مناطق نیز خواهد شد.

کانون وکلای دادگستری استان ایلام به عنوان نهادی مدنی و مستقل ضمن تأکید بر حقوق بدیهی، انسانی و قانونی هموطنان شریف خواستار عملکرد سریع و مؤثر مسئولان در رفع مشکلات و معضلات پیش آمده و برخورد توأم با کرامت و بدون خشونت با مطالبه‌گری و اعتراض مسالمت‌آمیز هموطنان خوزستانی است، مردمی که مقاومت و جانفشانی آنان در زمان جنگ تحمیلی برای همیشه‌ی تاریخ، مایه‌ی فخر و مباهات بشریت است.

کمیسیون روابط عمومی
کانون وکلای دادگستری استان ایلام

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا