اخبارویژه

دستگیری وکیل قلابی با دو مُهر وکیل دادگستری در شهر بجنورد

وکلاپرس ـ رییس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در نشستی با خبرنگاران از دستگیری یک وکیل قلابی که از هفت نفر کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام خبر دستگیری فردی که تحت عنوان وکیل از شهروندان بجنوردی کلاهبرداری می کرد، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان وکیل از وی کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکی دریافتند متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی اقدام به کلاهبرداری کرده است، گفت: فرد مورد نظر که به محض اطلاع از طرح شکایت شاکی متواری شده بود، با سرعت عمل کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرد، افزود: در بررسی سوابق این فرد مشخص شد که این فرد تا کنون از ۷ نفر دیگر نیز کلاهبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ رستگار ادامه داد: در بازرسی از دفتر کار این فرد ۷ مورد قرارداد وکالت و ۳ جلد سند ازدواج و همچنین ۲ قطعه مهر وکالت کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تمام شاکیان پرونده توسط کارآگاهان شناسایی و به مقر پلیس آگاهی استان دعوت شدند، تصریح کرد: متهم در نهایت بعد تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا