اخبار اسکودا

حضور هیئت رئیسه اسکودا بر مزار شادروان بهمن کشاورز

وکلاپرس- روابط عمومی اسکودا با انتشار تصویری از حضور رئیس و نواب رئیس و بازرس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری بر مزار شادروان بهمن کشاورز، خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، در پی اهانت کمپین های موسوم حذف ظرفیت به مزار مرحوم بهمن کشاورز، هیات رئیسه و بازرس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری  روز گذشته بر سر مزار این وکیل پیشکسوت دادگستری  حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

شایان ذکر است در روزهای گذشته با اعلام تایید طرح تسهیل صدور برخی از مجوز های کسب و کار در شورای نگهبان، برخی از اعضای کمپین‌های حذف ظرفیت در اقدامی غیر اخلاقی وکیل پیشکسوت، مرحوم بهمن کشاورز را مورد اهانت قرار دادند و تصاویری در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن بنرهایی با اهانت به شخصیت مرحوم بهمن کشاورز، بر بالا و روی مزار وی نصب شده است.

در این اطلاعیه علت حضور هیئت رئیسه اسکودا در این محل، ادای احترام به شادروان کشاورز در پی اهانت نابخشودنی روزهای اخیر اعلام شده است.

این در حالی است که امروز در فضای مجازی بحث در مورد حضور وکلای دادگستری بر مزار شادروان بهمن کشاورز و ادای احترام به ایشان در واکنش به اقدامات موهن و وحشیانه روزهای اخیر، جریان دارد.

در بخشی از اطلاعیه روابط عمومی اسکودا آمده است:

مرحوم کشاورز از حقوقدانان برجسته کشور و از جمله وکلای پیشرو در پیگیری حقوق عامه و از دغدغه‌مندان و دلسوزان صنف وکالت بود.

در روزهای گذشته متاسفانه شاهد اهانت نابخشودنی عده‌ای معلوم‌الحال به مزار ایشان در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران بودیم که سبب جریحه‌دار شدن قلب قاطبه وکلا و حقوقدانان مستقل کشور گردید.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا حق پیگیری قانونی این اقدام موهن را برای خود محفوظ می‌داند و از مسئولان امر در قوه قضائیه می‌خواهد با رسیدگی به این مسئله زمینه برخورد با خاطیان را فراهم آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا