گفت و گوویژه

وکلای حاضر در تجمع مقابل ساختمان کانون وکلای فارس به دادستانی احضار نشده‌اند

وکلاپرس- عضو هیات مدیره کانون وکلای فارس خبر احضار وکلای حاضر در تجمع مقابل ساختمان این کانون در تاریخ ۱۳ مهر را تکذیب کرد.

به گزارش وکلاپرس، اخیرا خبری در رسانه ها مبنی بر احضار وکلایی که در تاریخ ۱۱ مهر امسال مقابل ساختمان این کانون تجمع کرده بودند، منتشر شد. در این خبر آمده بود که معاون دادستان دادسرای انقلاب شیراز در حال احضار وکلای مذکور است.

بیشتر بخوانید:

وکیل محمدهادی جعفرپور، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری فارس، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس ضمن تکذیب خبر احضار وکلای حاضر در تجمع مقابل ساختمان کانون وکلای شیراز گفت: تاکنون موردی به کانون گزارش نشده است و خودم هم احضار نشده ام.

وی افزود: برای اطمینان از صحت و سقم خیر، با چند تن از وکلایی که در این تجمع حضور داشتند هم صحبت کردم و هیچکدام احضار نشده اند.

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری فارس با اشاره به اینکه موضوع در جلسه هیات مدیره مورخ ۱ آبان نیز مطرح شده است، گفت: تاکنون و براساس پیگیری ها، هیچ احضاری صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است ۱۱ مهرماه امسال گروهی از وکلای دادگستری در مقابل کانون وکلای فارس جهت هم اندیشی و همبستگی با مردم تجمع کردند اما برخی نیروها با شلیک گاز اشک آور و گلوله ساچمه ای تجمع را برهم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا