اخبار کانون هاویژه

آخرین اخبار درباره برخورد با تجمع وکلای دادگستری مقابل ساختمان کانون وکلای فارس

وکلاپرس– عضو هیات مدیره کانون وکلای فارس اصل خبر برخورد با وکلای دادگستری در جلوی ساختمان کانون وکلای فارس را تأیید کرد.

به گزارش وکلاپرس، روز گذشته اخباری درباره بر اجتماع جمعی از وکلای دادگستری در ورودی ساختمان کانون وکلای فارس پیرامون حمایت از بزه دیدگان حوادث اخیر منتشر شد.

وکیل محمدهادی جعفرپور، عضو علی البدل هیأت مدیره کانون وکلای فارس، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس مدعی شد: روز گذشته گروهی از وکلای دادگستری در مقابل کانون وکلای فارس جهت هم اندیشی و همبستگی با مردم تجمع کردند اما برخی نیروها با شلیک گاز اشک آور و گلوله ساچمه ای تجمع را برهم زدند.

وی افزود: به علت انتشار گاز اشک آور در تجمعات صورت گرفته، آتش روشن شد تا تاثیر گاز اشک آور از بین برود.

بیشتر بخوانید:

همچنین منبع آگاه دیگری درباره تجمع روز گذشته و اتفاقات بعد از آن در گفت و گو با وکلاپرس مدعی شد: فراخوانی منتشر و بنا شد در زمان مقرر جهت حمایت از هموطنان و ارسال پیام رعایت قانون نسبت به بازداشت‌شدگان به مسئولین تجمع مسالمت‌آمیزی داشته باشیم و همین اتفاق افتاد. اما به یکباره نیروهای … به همکاران حمله‌ور شدند و بعد از اینکه همکاران به داخل ساختمان رفتند نیروهای … اقدام به زدن گاز اشک‌آور کردند. با ورود پلیس  …ها به سرعت محل را ترک کردند.

وی افزود: اتفاقا مسئولینی از حفاظت دادگستری و بسیج حقوقدانان هم برای دیدار با ریاست کانون آمده بودند. در نهایت با آرام شدن اوضاع همکاران ساختمان کانون را ترک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا