گفت و گوویژه

توضیحات رئیس کانون وکلای مرکز درباره تشکیل شورای مشترک کانون وکلا، سردفتران و ازدواج و طلاق

وکلاپرس- اعضای شورای مشترک کانون های سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و کانون وکلای دادگستری از میان هیات رییسه این نهادا تعیین خواهند شد.

به گزارش وکلاپرس، روسا و اعضای هیات مدیره کانون سردفتران اسناد رسمی و کانون ازدواج و طلاق با رئیس و نواب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در تاریخ ۱۴٠۲/۱۰/۱۱ نشست هم اندیشی برگزار کردند.

بررسی تهدیدهای شغلی و دغدغه های مشترک سه کانون

دکتر بهنام حبیب زاده، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات این نشست گفت: در این جلسه تهدیدهای شغلی و دغدغه های مشترک سه کانون مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: آثار تصویب و اجرای قانون تسهیل بر اشتغال و نحوه تعامل با قوا از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تعیین اعضای شورای مشترک کانون ها از میان هیات رییسه

حبیب زاده با اشاره به اتفاق نظر مدیران کانون ها درخصوص روند نگران کننده تضعیف کانونها در ابعاد مختلف، گفت: قرار شد به منظور همکاری تخصصی کانون ها، شورای مشترکی تشکیل شود تا در حوزه قانونگذاری اقدام کند.

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز درخصوص جزئیات این کارگروه گفت: اعضای این شورا هنوز مشخص نشده است اما از هر یک از کانون های سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و کانون وکلا ۲ یا ۳ نفر از میان هیات رییسه تعیین خواهند شد

وی در پایان وعده داد که این شورا ماهیانه حداقل یکبار جلسه هم اندیشی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا