اخبار صنفیویژه

وعده تشکیل شورای مشترک کانون وکلا، سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق

وکلاپرس _ نشست هم اندیشی روسای اعضای هیأت مدیره کانون های سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق با حضور رئیس و نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای مرکز، در تاریخ ۱۴٠۲/۱۰/۱۱ روسا و اعضای هیأت مدیره محترم کانون های سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق با حضور رئیس و نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نشست هم اندیشی برگزار نمودند و جهت اتخاذ سیاست های کلی تصمیم گرفتند شورای مشترک کانون وکلا، سردفتران و ازدواج و طلاق تشکیل شود.

بیشتر بخوانید:

 در این جلسه ضمن اتفاق نظر در خصوص روند نگران کننده تضعیف کانون ها در ابعاد مختلف، تصمیم گرفته شد که جهت اتخاذ سیاست های کلی و منسجم که مربوط به منافع مشترک اعضای محترم کانون ها می باشد، بویژه در مقابله با هجمه های بیرونی از جمله طرح ها و لوایح مصوب و یا پیشنهادی علیه این کانون ها، شورای مشترک کانون ها تشکیل گردد و این شورا ماهیانه حداقل یکبار جلسه هم اندیشی داشته باشند.

 

با این وجود راجع به جزئیات تشکیل قطعی این شورا، حدود اختیارات و صلاحیت، رسمی بودن یا نبودن آن توضیح بیشتری داده نشده است. خبرنگار وکلاپرس در حال پیگیری برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه است.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا