اخبار کانون هاویژه

تا امروز مرکز تعاون کانون وکلای مرکز به ۳۰ وکیل وام قرض‌الحسنه و ۳ وکیل کمک بلاعوض داده است

وکلاپرس- مرکز تعاون کانون وکلای دادگستری مرکز  از بدو فعالیتش در کانون در طی شش ماه گذشته به ۳۰ وکیل و کارمند وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

به گزارش وکلاپرس مرکز تعاون کانون وکلای دادگستری مرکز روز یکشنبه (۱۴۰۱/۱۰/۱۱) با هدف ارائه کمک‌های مالی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض به وکلا و کارکنان کانون افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس آنچه در نخستین شماره ماهنامه داخلی کانون وکلای دادگستری مرکز(با نام کانون نامه) منتشر شده است، از ۱۱ دی سال گذشته تا امروز(حدود شش ماه) به ۳۰ نفر از وکلا و کارمندان وام قرض‌الحسنه و به ۳ نفر از وکلا کمک بلاعوض پرداخت شده است.

پیشتر یکی از اعضای هیأت امنای این صندوق به وکلاپرس گفته بود: «طبق اساسنامه کمکی که می‌توانیم از طریق این مرکز به وکلا کنیم، بیست برابر حق عضویت است. شاید مبلغ قابل‌توجهی نباشد اما می‌تواند حداقل پتانسیل را برای خروج از شرایط نامساعد داشته باشد.»

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

  1. عزیزان به جای این کارها به فکر این باشند که از درآمد میلیارد میلیاردی! صندوق حمایت وکلا ( که هم اکنون ۵ میلیون بنده به این صندق بدهی دارم و هر ماه هم جرمه بدهی داره از من میگیرد!) و تقریبا ۹۸ درصد وکلا هرگز از پرداختی های این صندوق خیری نمیبرند و شامل بیمه درمان هم نمی باشد!
    آقایان لطف کنند طی هماهنگی با قوه قضاییه صندوقی ( تاسیسی جدید همانند معاضدت) معین نمایند و حق الوکاله های معاضدتی جدید را ( ولو تا یک چهارم حق الوکاله) از این صندق بپردازند و از سوی دیگر دفتری در هر دادگستری تاسیس شود تا مردم در صورت نیاز برای تامین وکیل معاضدتی ( به شیوه جدید) به این دفتر مراجعه نمایند!!
    اگر درآمد و خرج کرد صندق حمایت وکلا را تفریق نمایید متوجه خواهید شد دلیل این همه انباشت منابع مالی در صندوق چیست… ما از این صندق حمایتی ندیدیم به جز پول گرفتن.
    اگر میخواهید حمایت کنید به فکر وکلای بیکار باشید!!!
    نه که وام ۳۰ تومانی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا