ویژهیادداشت

بی اخلاقی مجازی ؛ هجمه توییتری به کانون وکلا

چند حساب توییتری با بازنشر هماهنگ تصویر خصوصی یک خانم، اتهامات اخلاقی علیه وکلای دادگستری منتشر کردند

وکلاپرس- طی شبانه روز گذشته تعدادی از حساب های توییتری با بازنشر تصویری که ادعا می شود مربوط به یکی از خانم های دادیار انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز است، با ایجاد هجمه توییتری به کانون وکلا اقدام به انتشار توییت های نامناسبی در این شبکه اجتماعی کرده اند.

ظاهرا ماجرا از این قرار بوده است که یک حساب اینستاگرامی، اسکرین شات استوری تصویر یک خانم که با کلاه کنار دریا ایستاده است را از  صفحه خصوصی او به دست آورده و منتشر کرده است.

این صفحه اینستاگرامی ادعا کرده است که این عکس متعلق به یکی از خانم های دادیار انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز است، از فضای عکس این طور معلوم است که تصویر در یک کشور خارجی تهیه شده است و تاکنون ادعای این صفحه اینستاگرامی به طور مستقل تایید نشده است.

برخی حساب های توییتری که خود را منتسب به یکی از زیر مجموعه های قوه قضاییه جلوه می دهند، با بازنشر گسترده تصویر این خانم، دادیار انتظامی کانون وکلا را متهم به کشف حجاب و رفتار خلاف قانون و شرع کرده اند.

برخی از این حساب های توییتری که در هفته های گذشته نیز به طور هماهنگ در موضوعات مختلف هجمه هایی را علیه کانون های وکلا ترتیب داده اند، اتهامات اخلاقی زننده دیگری را نیز خطاب به وکلای دادگستری مطرح کرده اند.

اقدامات غیر اخلاقی این افراد که خود را منتسب به قوه قضاییه جلوه می دهند، موجب وهن قوه قضاییه که مسوول پاسداری از حقوق و حریم اشخاص است، می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا