اخبار کانون هاویژه

اطلاعیه کانون وکلای آذربایجان شرقی درباره پیگیری آزادی سه وکیل تبریزی بازداشت شده

وکلاپرس- کانون وکلای آذربایجان شرقی در اینستاگرام این کانون درباره پیگیری آزادی سه وکیل تبریزی بازداشت شده اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس، طی روزهای گذشته وکیل سینا یوسفی، وکیل قاسم بعدی بناب و وکیل امیر مهدی‌پور در شهر تبریز بازداشت شده‌اند.

 درهمین راستا کانون وکلای آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از پیگیری ویژه هیات مدیره در این باب خبر داد.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای آذربایجان شرقی آمده است:

با توجه به انتشار خبر بازداشت سه نفر از وکلای دادگستری استان آذربایجان شرقی، موضوع به طور ‌ویژه در دستور کار هیات مدیره و ریاست محترم کانون قرار گرفته و مذاکرات و رایزنی‌های مفصل و متعدد با مقامات محترم قضایی و امنیتی استان بعمل آمده و پیگیریهای لازم در جریان است. بنا به اعلام ریاست محترم کانون به محض تکمیل تحقیقات مقدماتی موجبات آزادی همکاران عزیز در اسرع وقت فراهم خواهد گردید.

دکتر پاشازاده یادآوری نمودند همکاران محترم با هوشیاری و دقت کامل به ویژه در فضای مجازی از برقراری ارتباط با گروه های غیرقانونی و دسته جات سیاسی که غالبأ در صدد ترویج خشونت و بسط حرکات مخل به نظم و امنیت عمومی جامعه هستند و همچنین از انتشار مطالب خلاف واقع و تشنج آفرین اجتناب نمایند . بر همین اساس به هرگونه موارد قصور و تخلف احتمالی صنفی بدوا در مراجع انتظامی کانون وکلا به صورت دقیق و شایسته رسیدگی خواهد گردید.

بدیهی است تلاش عمومی برای حفظ امنیت و آرامش عمومی  و انجام وظایف حرفه ای وکالت و دفاع از حقوق موکلین با حفظ شیونات صنفی وظیفه ذاتی نهاد وکالت بوده و حضور وکیل مدافع مستقل در فرآیند رسیدگی و محاکمه موجب اطمینان و اتقان قضایی  آرای صادره قضایی در محافل حقوقی داخلی و جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا