اخبار صنفیویژه

بازداشت ۸ وکیل دادگستری در شیراز طی ۴۸ ساعت گذشته

وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است. بازداشت هایی که تا اکنون به هشت نفر رسیده است.

به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از این تعداد چهار وکیل زن و چهار وکیل مرد هستند. این در حالی است که برخی دیگر از وکلای دادگستری نیز برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار و دعوت شده‌اند.

اسامی وکلایی که روز گذشته خبر بازداشتشان منتشر شد عبارتست از: وکیل نازنین سالاری و وکیل بهاره صحرائیان و وکیل محمود طراوت‌روی

امروز نیز از ساعتی پیش اخبار بازداشت وکیل قدسیه قدسبین و وکیل علیرضا زارع، وکیل آستاره انصاری و وکیل مهدی صفری در حال انتشار است.

محمدهادی جعفر پور(عضو علی‌البدل هیأت مدیره کانون وکلای فارس) نیز وکیل دیگری است که خبر بازداشت وی ساعاتی پیش اطلاع داده شد.

خبرنگار وکلاپرس در حال برقراری ارتباط با اعضای هیأت مدیره کانون وکلای منطقه فارس درباره صحت و سقم این اخبار، علت بازداشت و … است.

با این حال برخی از منابع خبری علت این برخوردها را برگزاری تجمع مسالمت‌آمیز وکلای دادگستری در مقابل کانون فارس دانسته‌اند. این تجمع که یک ماه پیش(۱۱ مهر ۱۴۰۱) برگزار شده بود با برخورد نیروهای انتظامی و امنیتی روبرو شد و پایان یافت.

لیست وکلای دادگستری بازداشت شده دو روز اخیر کانون وکلای منطقه فارس

۱- وکیل نازنین سالاری
۲- وکیل بهار صحرائیان جهرمی
۳- وکیل محمود طراوت روی
۴- وکیل قدسیه قدسبین
۵- وکیل علی رضا زارع
۶- وکیل محمد هادی جعفر پور
۷- وکیل مهدی صفری
۸- وکیل آستاره ( مریم) انصاری

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا