گفت و گوویژه

اعلام نتیجه قطعی علت مرگ وکیل سعیده محمدی تا یک ماه دیگر

وکلاپرس- بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اعلام کرد هنوز نتیجه قطعی چرایی مرگ وکیل سعیده محمدی مشخص نیست و منتظر پاسخ برخی از استعلام‌های درخواستی هستیم.

قاضی محمود عارفی راد، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس اعلام کرد: ان شاء الله تا یک ماه دیگر قطعا نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

او گفت: باتوجه به اینکه خانواده مرحوم سعیده محمدی درخواست یکسری استعلام هایی را داده اند، در حال انجام آن ها هستیم و لذا درخصوص پرونده تعیین تکلیف نشده است.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد ادامه داد: باتوجه به اینکه پرونده بالینی وی خواسته شده بود، پرونده در حال بررسی است. علاوه بر این یک یا دو استعلام دیگر نیز از بخش های دیگر باقی مانده است تا نتیجه نهایی اعلام شود.

اگرچه قبلا پیش بینی شده بود نتیجه تحقیقات سم شناسی تا ۷ آذرماه توسط پزشکی قانونی اعلام شود، اما با وجود گذشت حدود ۴ ماه از مرگ وکیل سعیده محمدی، هنوز نتیجه تحقیقات سم شناسی این وکیل متوفق اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

وکیل سعیده محمدی از وکلای کانون وکلای مرکز و اهل و ساکن شهر مشهد بود. جسد مرحوم وکیل سعیده محمدی ۲۹ مهرماه سال جاری داخل استخر باغ ویلایی پیدا شد. او این محل را برای یک روز اجاره کرده بود اما در موعد مقرر باغ را تخلیه نکرده بود. صاحب باغ پس از مراجعه به باغ، متوجه مرگ این وکیل دادگستری شد و آن را به پلیس اعلام کرد.

بازپرس ویژه قتل پیشتر اعلام کرده بود که آثار دفاعی و ضرب و جرح روی بدن مرحوم کشف نشد اما خانواده اش مدعی وقوع قتل هستند؛ او وعده داده بود هر فرضیه و ادعایی که توسط خانواده مرحوم مطرح شده است، بررسی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا