اخبار کانون ها

اطلاعیه کانون وکلای هرمزگان درباره حمایت حقوقی رایگان از افراد تحت پیگرد حوادث اخیر

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان در اطلاعیه ای از تشکیل کارگروهی جهت ارائه مشاوره و قبول پرونده های رایگان بازداشت شده های حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، علی قاسمی رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان با انتشار پستی در اینستاگرام این کانون اعلام کرد: کارگروهی مرکب از وکلای کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان جهت ارائه مشاوره و قبول پرونده های اشخاصی که به دلیل اعتراضات اخیر تحت پیگرد قرار گرفته اند به صورت تبرعی و رایگان تشکیل شده تا هم استانی های گرامی بتوانند از ارائه خدمات حقوقی این بزرگان بهرمند گردند.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه کانون به شرح زیر است:

اطلاعیه

به نام خدا

به اگاهی شهروندان گرانمایه استان هرمزگان می رساند:

نظر به رخدادهای چند وقت اخیر، برخی از هم استانی های عزیز تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بعضا با قرار بازداشت موقت یا قرارهای تامین کیفری دیگر، صدور کیفر خواست و محکومیت کیفری مواجه شده اند که جهت دفاع از حقوق قانونی خویش نیازمند راهنمایی و حضور وکلای دادگستری در پرونده های متشکله هستند.

از سویی عدم دخالت به موقع کانون های وکلای دادگستری به عنوان یک بال دیگر فرشته عدالت و تنها نهاد مدنی مستقل حقوقی کشور که عهده دار دفاع از حقوق بنیادین ملت است باعث شده که عده ای سود جو با جعل عناوین و وعده های توخالی و دروغین، وجوه هنگفتی را از متهمین یا بستگان آنان مطالبه و بعضا وصول و آرامش جامعه و امنیت حقوقی شهروندان را مختل و به مخاطره بیندازند.

فلذا بدین وسیله اعلام می دارد: کارگروهی مرکب از وکلای کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان جهت ارائه مشاوره و قبول پرونده های اشخاصی که به دلیل اعتراضات اخیر تحت پیگرد قرار گرفته اند به صورت تبرعی و رایگان تشکیل شده تا هم استانی های گرامی بتوانند از ارائه خدمات حقوقی این بزرگان بهرمند گردند.

در این راستا کانون وکلای هرمزگان از ساعت ۸ لغایت ۱۴ روزهای شنبه تا پنجشنبه به نشانی، ابتدای شهر نمایش، روبروی پمپ بنزین، ساختمان ترنج، طبقه بالای بیمه پاسارگارد پذیرای مراجعه کنندگان می‌باشد.

علی قاسمی
رئیس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان

منبع: روابط عمومی کانون وکلای هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا