اخبار کانون ها

اطلاعیه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت ۱۴۰۱ (پذیرش ۱۴۰۰) کانون وکلای دادگستری مازندران

اطلاعیه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت ۱۴۰۰ کانون وکلای دادگستری مازندران

نحوه ثبت نام و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان:

– مرحله اول) مراجعه به سایت کانون و تکمیل فرم ثبت نام ، بارگذاری اطلاعات و ارسال مدارک

– از پذیرفته شدگان محترم دعوت می شود از تاریخ ۱۹/۷/۱۴۰۱ لغایت ۲۷/۷/۱۴۰۱ بامراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری مازندران به نشانی www.mazbar.org از طریق سامانه اتوماسیون اداری نسبت به تکمیل فرم ثبت نام، بارگذاری اطلاعات و ارسال مدارک اعلام شده اقدام نمایند.

–  تکمیل فرم ثبت نام، بارگذاری اطلاعات و ارسال مدارک، صرفاً از طریق اتوماسیون اداری امکان پذیر است و  پذیرفته شدگان محترم از مراجعه حضوری به کانون خودداری فرمایند.

– تکمیل فرم ثبت نام، بارگذاری اطلاعات و ارسال مدارک از طریق سامانه اتوماسیون اداری در مهلت مقرر و پیش از ثبت نام حضوری الزامی است و چنانچه پذیرفته شدگان محترم در مهلت مقرر نسبت به بارگذاری مدارک و اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نام اقدامی ننمایند ، ثبت نام حضوری بعمل نخواهد آمد.

– اسکن مدارک باید از روی اصل مدرک صورت گیرد. (در مورد دانشنامه لیسانس(یا گواهینامه موقت) چنانچه اصل مدرک در دانشگاه یا دانشجو در مراحل تحصیلات تکمیلی است، اسکن تصویر آن کافی است).

– اخذ معرفی نامه ی پزشکی قانونی ازسامانه اتوماسیون اداری وارائه آن به پزشکی قانونی جهت انجام آزمایشات مربوطه.

– اخذ معرفی نامه به دادسرای عمومی و انقلاب جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و اسکن گواهی و ارائه آن در زمان ثبت نام حضوری.

مدارک لازم جهت بارگذاری در سامانه اتوماسیون اداری:

فایل مدارک در سامانه حداکثر۱۰۰ مگابایت با فرمت jpg

۱-  اسکن شناسنامه (تمام صفحات).

۲- اسکن کارت ملی (پشت و رو).

۳- اسکن دانشنامه لیسانس. (پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند باید مدرک کاردانی حقوق را نیز اسکن و ارسال نمایند.)

۴- اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا گواهی اشتغال به تحصیل(ویژه آقایان).

۵- اسکن مدرک ایثارگری (ویژه پذیرفته شدگاه سهمیه ایثارگری).

۶- اسکن گواهی قطع رابطه شغلی (ویژه شاغلین در ادارات دولتی).

۷- دریافت(دانلود) تعهدنامه ها و فرمهای موجود در سامانه اتوماسیون اداری و اخذ پرینت از آن و تکمیل و امضای تعهدنامه ها و فرمهای مربوطه و اسکن آن در سامانه.

۸- اسکن گواهی عدم سوء پیشینه کیفری(جهت اخذ گواهی عدم سوء یشینه کیفری به دفاتر خدمات قضائی الکترونیک مراجعه نمائید.)

مرحله دوم) حضور درکانون وکلا در زمان اعلام شده در پیامک و ارائه اصول مدارک:

در مرحله دوم پذیرفته شدگان طبق برنامه زمانبدی در تاریخ وساعت اعلام شده در محل کانون وکلای دادگستری مازندران حضور یافته و لزوماً نسبت به ارائه شش قطعه عکس پرسنلی۴*۳ با درج مشخصات متقاضی در پشت آن (برای آقایان عکس با کت و برای بانوان با رعایت پوشش اسلامی)، اصول مدارک (شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل، دانشنامه لیسانس(در مورد کارشناسی ناپیوسته اصل مدرک کاردانی حقوق) و یک نسخه تصویر برابراصل شده مدارک مذکور که توسط دفاتر اسنادرسمی صورت گرفته، اصل، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، اصل گواهی پزشکی قانونی و پرینت اطلاعات ثبت نام در سایت سازمان سنجش مربوط به آزمون برگزار شده، به کانون اقدام کنند. (در مورد تعهد نامه ها و فرم های ثبت نام صرفاً ارائه اصول آن لازم است و نیازی به ارائه تصویر آن نیست).

پذیرفته شدگان محترم، بر اساس تاریخ معین شده در پیامک ارسالی جهت تعیین محل کارآموزی و اشتغال به کانون مراجعه خواهند نمود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا