اخبار صنفی

احضار امین عادل احمدیان و محمود صادقی به دادسرای امنیت اوین

وکلاپرس- دکتر محمود صادقی و وکیل امین عادل احمدیان نیز  دو وکیل دیگری هستند که به تازگی به دادسرای امنیت اوین احضار شده اند.

به گزارش وکلاپرس موج احضار وکلا به دادسرای امنیت شهید مقدس اوین که از اواسط اردیبهشت شروع شده است، همچنان ادامه یافته و هر روز به تعداد وکلای احضار شده افزوده می شود.

پیش از این ثمین چراغی، حسن یونسی، علی مجتهدزاده، علی شریف‌زاده، ابوالفضل حمزه،‌محمدعلی کامفیروزی، سعید شیخ، ابوذر نصراللهی، سارا حمزه زاده، میترا ایزدی فر، مرجان اصفهانیان، امیرحسین غفاریان و … تعدادی از این وکلا هستند که در شبکه های اجتماعی از احضار خود خبر داده بودند.

در ادامه این احضار ها دکتر محمود صادقی و وکیل امین عادل احمدیان نیز با انتشار تصویر احضاریه در صفحات مجازی خودد خبر از احضار خود داده اند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش منابع خبری، وکیل امین عادل احمدیان نیز جزو وکلای احضار شده به دادسرای امنیت تهران است که باید ۱ خرداد به شعبه ۷ این نهاد مراجعه کند.

 این وکیل دادگستری آبان ۱۴۰۱ نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و بهمن ۱۴۰۱ توانست با تودیع وثیقه از زندان آزاد شود.

بیشتر بخوانید:

همچنین دکتر محمود صادقی(استاد حقوق دانشگاه تهران و وکیل دادگستری) با انتشار ابلاغیه‌ای از احضار خود به شعبه ۷ دادسرای اوین(دادسرای امنیت شهید مقدس) خبر دادهه است

احضار وکلای دادگستری به شعبه هفت دادسرای امنیت شهید مقدس(اوین) طی روزهای گذشته جزو سر خط خبرهای صنف وکالت است.

هرچند برخی از وکلا تعداد همکاران احضار شده را تا ۱۷۰ نفر ذکر کرده‌اند، اما پایگاه خبری وکلاپرس(به علت عدم دسترسی به مقامات قضایی) نمی‌تواند این عدد را تأیید یا رد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا