اخبارویژه

درخواست اشد مجازات برای وکیل محمود صادقی از سوی خبرگزاری فارس در پی توییت برای مهسا امینی

وکلاپرس- خبرگزاری فارس در یک گزارش خبری نسبت به توییت‌های وکیل محمود صادقی واکنش نشان داده است و خواستار اشد مجازات برای وی، آن هم در انظار عمومی شده است.

به گزارش وکلاپرس، چند روز پیش وکیل محمود صادقی( نماینده سابق مجلس و استاد دانشگاه تهران) در واکنش به درگذشت مهسا امینی در حساب توئیتری خود نوشته بود: «مهسا امینی پر کشید و فرصت اعتراف اجباری را از قاتلانش گرفت. لعنت ابدی بر شما باد.»

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری فارس در واکنش به این توپیت وکیل صادقی نوشت: اگر ادعای صادقی ریشه در دروغ داشته باشد، قوه قضائیه باید شخص محمود صادقی را در مقابل انظار عمومی به اشد مجازات برساند. زیرا هم خانواده مرحوم و هم افکار عمومی را جریحه دار کرده است.

نویسنده این گزارش خبری (که مشخصاتش ذکر نشده است) بدون ذکر استناد قانونی، علت درخواست چنین مجازاتی را نقش وکیل صادقی در جریحه دار کردن خانواده مهسا امینی و افکار عمومی دانسته است.

شایان ذکر است افزایش نفرت پراکنی برخی از رسانه‌ها علیه وکلای دادگستری در سال‌های گذشته منجر به شدت گرفتن میزان قتل، ضرب و جرح و توهین علیه این صنف حرفه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. افکار عمومی رو کسانی جریحه دار میکنن که فرزندانشون بهترین ماشین رو سوار میشن و زمینهای دریا یا جنگل رومیگیرن طبیعت رو خراب میکنن و تفکیکمیکنن با پارتی سند میگیرن و ده برابر قیمت میندازن به مردم در صورتی که خودشون از مقامهای دولتی یا روحانیت هستند، اختلاس میکنن و کلی پول میگیرن و غیره..، افکار عمومی رو اونهایی جریحه دار میکنن که زن و بچه مردم رو میگیرن میبرن استرس وارد میکنن اذیت میکنن با شخصیتشون بازی میکنن آخرشم میشه مهسا. افکار عمومی رو اونهایی جریحه دار میکنن که دروغ میگن، اینترنت قطع میکنن. ببخشیدا خود پزشک قانونی و وزیر کشور و غیره همه از بطن همین نظامند، فکر کنید یک درصد بیان بگنما و پلیس ما مشکل داره!! پس هیشکی نمیگه ماستم ترشه، این اقایون هیچوقت نمیگن پلیسشون مشکل داره بلکه میگن: ما هیچ مشکلی نداریم خود مهسا مرده!! کسی که میاد حقیقتو میگه افکار عمومی رو جریحه دار نمیکنه، حقیت اینه اگر مهسا زنده بود میبردن پشت صحنه میگفتن اگه اونی که ما میخواییم نگی، دوربینو قطع میکنیم پدرتو در میاریم، اونم دراخبار اعتراف میکرد من لخت بودم و از کشورهای خارجی دستور میگرفتم!

  2. مفسد ان فی الارض متخصصین دروغ پراکنی هستند نه مردمان حقیقت گو …………از انتقام طبیعت غافل مشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا