اخبار اسکودا

اجلاس هیات عمومی اسکودا ۴ شهریور در کرج برگزار می شود

وکلاپرس- پنجشنبه گذشته (۱۴ مردادماه) نشست رؤسای کانون‌ های وکلای دادگستری ایران و هیأت رییسه اسکودا به‌ صورت حضوری و برخط برگزار  شد. اجلاس هیات عمومی اسکودا ۴ شهریور در کرج برگزار می شود.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، روز پنجشنبه (۱۴ مردادماه) نشست رؤسای کانون‌ های وکلای دادگستری ایران و هیأت رییسه اسکودا به‌ صورت حضوری و برخط در اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: رییس اسکودا : آیین‌نامه جدید لایحه استقلال برای آزمون وکالت ۱۴۰۰ قابلیت اجرا ندارد

موضوعات مطرح شده در نشست روسای کانون ها و اسکودا

در این نشست که بیش از چهار ساعت به درازا کشید، افزون بر موضوعات مبتلابه، دو موضوع «آیین‌ نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری» (مصوب ۱۴۰۰) و همچنین «طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکار» تحلیل و بررسی شد.

در این نشست راهکارهای حل موضوع آیین‌ نامه اجرایی بررسی و نهایتا تشکیل کارگروهی ویژه با عضویت روسای کانون‌ های وکلا تصویب شد. این کارگروه چالش‌ ها و راهکارهای پیش رو را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

۱) آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری

سعید آینه وند، رییس کانون وکلای دادگستری همدان، در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزییات این جلسه گفت: در این جلسه درمورد دو مبحث صحبت شد؛ نخست درمورد آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری و رویکرد کانون ها در مقابل قوه قضاییه و اقدام بعدی ما نظرات مطرح و در همین راستا کارگروهی تشکیل شد‌.

اجلاس هیات عمومی اتحادیه ۴ شهریور در کرج برگزار می شود

آینه وند افزود: این کارگروه موظف شد موارد را تا اجلاس هیات عمومی اتحادیه که در تاریخ ۴ شهریور در کرج برگزار خواهد شد، جمع بندی کند و درخصوص ماحصل مباحث تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: مبحث دوم درمورد طرح ارائه شده در کمیسیون ویژه جهش اقتصادی بود که درخصوص آخرین اخبار مربوط به آن رایزنی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا