اخبار اسکودا

صورتجلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ شورای اجرایی اسکودا

مصوبه ای راجع به تغییر زمان آزمون وکالت 1400 در صورتجلسه امروز شورای اجرایی اسکودا وجود ندارد

وکلاپرس-  بر خلاف گزارش هایی مبتنی بر احتمال تغییر زمان آزمون وکالت ۱۴۰۰ در نشست شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) مصوبه ای راجع به تغییر زمان آزمون وکالت ۱۴۰۰ در صورتجلسه این شورا مطرح نشد.

به گزارش وکلاپرس با اعلام وکیل سهیل طاهری از جلسه هیأت مدیره کانون وکلای مرکز “طبق مصوبه شورای اجرایی اسکودا به دلیل تقارن زمانی آزمون وکالت ۱۴۰۰ با اعلام نتایج آزمون وکالت۹۹ و امور اجرایی مربوط به آن” احتمال تعویق آزمون وکالت ۱۴۰۰ قوت گرفت.

البته در متن منتشر شده به عنوان صورتجلسه شورای اجرایی مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ اشاره ای به تعویق زمان برگزاری آزمون وکالت به عنوان مصوبه این شورا نشده است، با این حال بر اساس شنیده ها تصمیم در مورد تعویق آزمون اتخاذ شده است و باید منتظر اعلام رسمی آن باشیم.

متن کامل صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا را در ادامه بخوانید:

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

 

نشست شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ چهارم مردادماه ۱۴۰۰ با حضور اعضای هیئت رئیسه اتحادیه و نمایندگان محترم کانون های وکلای دادگستری در شورای اجرایی به صورت حضوری و برخط در محل اتحادیه تشکیل و درباره دستورهای زیر تصمیم‌گیری شد.

دستور اول: گزارش امور جاری اتحادیه

آقای دکتر کوشا در آغاز جلسه ضمن تبریک زاد روز حضرت امام هادی علیه السلام، از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان سنجش آموزش کشور بابت برگزاری موفقیت آمیز آزمون جذب کارآموز وکالت دادگستری که در ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد، تقدیر کردند.

ایشان بر رعایت دقیق شیوه نامه های امنیتی و سلامت آزمون تاکید نموده و شایعات مطروحه پیرامون آن را بی‌اساس دانستند در پایان ضمن تبریک مجدد با تشکیل کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی از تمایل این کانون نسبت به عضویت در اتحادیه خبر دادند و اعلام کردند که عضویت این کانون در نخستین زمان پیش رو با فرایند قانونی انجام خواهد شد.

دستور دوم: انتخابات هیئت رئیسه اسکودا

مصوبه:« طبق ماده ۲۶ اصلاحی آیین کار مقرر شد آگهی انتخابات هیئت رئیسه و بازرسان منتشر شود.»

دستور سوم: دستور نشست هیئت عمومی در اتحادیه

مصوبه: نشست هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به طور فوق‌العاده با دستور های زیر به میزبانی کانون وکلای دادگستری البرز به صورت حضوری و برخط برگزار خواهد شد:

  1.  بررسی مسائل و مشکلات مبتلابه نهاد وکالت
  2. بررسی درخواست کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی مبنی بر عضویت در اتحادیه
  3. افزایش سقف صلاحیت کارآموزان وکالت دادگستری در دعاوی مالی

جلسه در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به پایان رسید

 

بیشتر بخوانید:

نتیجه انتخابات اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای خراسان شمالی مشخص شد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا