گفت و گوویژه

آزاد بودن آمر قتل وکیل جعفرآقایی و خطر سوءقصد به وکیل اولیای دم مقتول

وکلاپرس– وکیل رسول کوهپایه زاده درخصوص آخرین وضعیت پرونده قتل وکیل محمودرضا جعفرآقایی مدعی شد: حسب اقاریر مرتکبین قتل، پدر موکل سابق دستور قتل من را نیز داده بود.

به گزارش وکلاپرس، اواخر فروردین ماه امسال بازپرس پرونده قتل وکیل محمودرضا جعفرآقایی قرار بازداشت موقت آمر قتل را فک و به قرار وثیقه تبدیل کرد. در همین راستا رسول کوهپایه زاده، وکیل اولیای دم مرحوم محمودرضا جعفرآقایی، ضمن گلایه از عدم اجرای قوانین در مسیر پرونده اعلام کرده بود امکان دسترسی و مطالعه پرونده برای اولیای دم و وکیل مسدود شده است.

بیشتر بخوانید:

 قتل وکیل محمودرضا جعفرآقایی طبق نقشه طراحی شده به وقوع پیوست

 وکیل رسول کوهپایه زاده در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام آخرین وضعیت پرونده مدعی شد: حسب اقاریر صریح افرادی که در عملیات اجرایی قتل نقش داشته اند، پدر موکل سابق با اجیر کردن اشخاصی دستور قتل مرحوم محمودرضا جعفرآقایی را داده بود و بر همین اساس این جنایت طبق نقشه طراحی شده به وقوع پیوسته بود.

پدر موکل سابق دستور قتل من را نیز داده بود

این وکیل دادگستری اظهار داشت: نکته قابل توجه آن که دستگیرشدگان اقرار کرده اند که آمر قتل با بیان مشخصات و آدرس دفتر من، دستور داده بود که پس از قتل مرحوم جعفرآقایی، مرا نیز به قتل برسانند. دستگیرشدگان صراحتا اقرار کرده اند که دستور دهنده قتل مقرر کرده بود تا به تهران بروند و فردی به نام رسول کوهپایه زاده را به قتل برسانند و درصورت موفقیت آمیز بودن عملیات، آنها را از پول بی نیاز می کند. همه این اقاریر و اسناد و دلایل در پرونده وجود دارد.

آزاد بودن آمر قتل مرحوم جعفرآقایی

کوهپایه زاده ادامه داد: آمر قتل وکیل جعفرآقایی با صدور قرار وثیقه از سوی دادسرای شاهرود آزاد است و اجیرشدگان برای ارتکاب قتل در بازداشت به سر می برند. باتوجه به آزاد بودن آمر قتل مرحوم جعفرآقایی و خطر حتمی و فوری سوءقصد به اینجانب، از دادستان محترم تهران درخواست صدور دستورات مقتضی و تدابیر امنیتی و حفاطتی را به عنوان وکیل اولیای دم همکار مقتولم را دارم.

مسئولیت هرگونه سوءقصد به من متوجه آمرین قتل است

کوهپایه زاده افزود: انگیزه صدور دستور قتل براساس مدارک و اسناد قاطع و متقن موجود در پرونده، جلوگیری از افشا و آشکار شدن ابعاد فعالیت های گسترده مجرمانه این شخص در پرونده شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب هست. باتوجه به پیگیری مجدانه احقاق حق خون به ناحق ریخته همکارمان و تهدیدات صریح و مکرر قبلی و اقاریر سایر متهمان، مسئولیت هرگونه سوءقصد به من در راستای انجام وظایف وکالتی، متوجه آمرین قتل است که هویتش کاملا آشکار است.

پیگیر اقدامات لازم درخصوص پرونده مرحوم جعفرآقایی و مسائل حفاطتی و امنیتی هستیم

این وکیل دادگستری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حفاطت از خود گفت: مکاتباتی با ریاست کانون وکلای مرکز داشته ام و از طریق مسئول اداره حقوقی کانون وکلا نیز پیگیر موضوع هستم تا اقدامات لازم درخصوص پرونده همکارمان و همچنین مسائل حفاطتی و امنیتی درخصوص تهدیدات مربوطه انجام شود.

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

  1. ضمن تشکر از مدیر سایت خوب وکلا پرس، از ما که گذشت، ولی اینها را می خوانم فقط خدا را شکر می کنم ، که محلی بهتر از کانون وکلا برای من پسندید و شغل وکالت برای من پسندید، و هرگز جمله دکتر محبی فراموشم نمی شود «وکالت شغل نیست»، آری غیر از مواردی که دکتر گفت «اگر رای بگیری بقیه حق الوکاله ات را نمی دهند، رای نگیری می آیند آنچه داده اند پس بگیرند» معضل بزرگتر، زیراب زنی و تحریک موکلها توسط همکاران فرومایه، افت شدید اخلاق بین وکلا، عدم امنیت در جامعه… و بدبینی قوه قضاییه به وکلا به دلیل عملکرد بد کانونها و برخی وکلاست… الحمد لله رزق مرا خدا از محل بهتری برایم رساند… خیلی آرامش دارم که دورم از وکالت و وکلا…. و فقط چون دیدم این سایت، بیطرف است و عالی، گاهی سر می زنم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا