گفت و گوویژه

توضیحات وکیل مادر مرحوم پریوش ظفری درباره برگزاری جلسه رسیدگی در دادگاه کیفری یک

وکیل ساداتی: انشاالله رأی دادگاه درخصوص پرونده قتل این کارآموز وکالت تا ۱۰ روز آینده صادر می‌شود

وکلاپرس- وکیل مادر کارآموز مقتول پریوش ظفری از تشکیل جلسه دادگاه در روز شنبه ۲ مرداد خبر داد و گفت: ان شاء الله تا ۱۰ روز آینده رأی صادر خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، عبدالناصر ساداتی، وکیل مادر مرحوم پریوش ظفری (کارآموز وکالت کشته شده در بهمن ۱۳۹۹ در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم ظفری به خبرنگار وکلاپرس گفت: شنبه ۲ مرداد جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل مرحوم پریوش ظفری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اوایل مرداد؛ موعد جلسه رسیدگی به پرونده قاتل کارآموز وکالت پریوش ظفری

این وکیل دادگستری که وکیل یکی از اولیای دم کارآموز مقتول پریوش ظفری است، در توضیح بیشتر افزود: اگرچه در دادسرا رسیدگی به پرونده به صورت ویژه صورت گرفت اما در این مرحله شاهد رسیدگی عادی بودیم و خوشبختانه برخورد قاضی مناسب بود.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است متهم نیز از کلیه حقوق دفاعی برخوردار بود و وکیل تعیینی به دفاع از وی می‌پرداخت.

وکیل ساداتی در پاسخ به پیش بینی وضعیت رأی دادگاه گفت: ان شاء الله تا ۱۰ روز آینده رأی صادر خواهد شد و امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است روز سه شنبه (۱۴ بهمن ۹۹)  کارآموز وکالت پریوش ظفری  و موکلش در حین حضور در دفتر وکالت در شهر کرمانشاه توسط همسر موکل خود مورد هدف تیراندازی قرار گرفته و کشته شدند.

متاسفانه پریوش ظفری در حین انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحت فوت کرد.

این تیراندازی در پی دعوای استرداد جهیزیه بود و درنهایت منجر به قتل سه نفر (وکیل، موکل و یک شاهد) و زخمی شدن شاهد دیگر شد.

ساداتی پیشتر در گفت و گو با وکلاپرس درباره وضعیت تعیین وکیل برای شخص متهم به قتل گفته بود: همکاران ما در کانون وکلای کرمانشاه برای متهم وکیل تسخیری آقای رنجبر را انتخاب کردند ولی بعدا متهم وکیل تعیینی معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا