گفت و گوویژه

آخرین وضعیت پرونده قصاص قاتل کارآموز پریوش ظفری ؛ منتظر استیذان هستیم

وکلاپرس– وکیل فرزند مرحوم پریوش ظفری درخصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: کارهای مربوط به نصب قیم انجام شده است و منتظر استیذان هستیم.

وکیل عبدالناصر ساداتی در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص آخرین وضعیت پرونده وکیل مرحوم پریوش ظفری گفت: متاسفانه هنوز با گذشت ۵ ماه استیذان انجام نشده است.

او با اشاره به اینکه وکالت فرزند مرحوم ظفری را بر عهده دارد، افزود: امیررضا ۱۱ سال دارد. تاکنون در حال عزل ولی و نصب قیم بودیم. در حال حاضر قیم به من وکالت داده است.

بیشتر بخوانید:

علت تاخیر در استیذان برای انجام قصاص

وی گفت: اوایل اریبهشت ماه سال جاری، شورای حل اختلاف گواهی عدم سازش را صادر کرد و به همین دلیل پرونده مجددا به شعبه سوم اجرای احکام دادگستری کرمانشاه ارجاع شده است.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار درخصوص چرایی تاخیر استیذان گفت: تاخیر صورت گرفته به دلیل احتمال وقوع سازش بوده است.

تلاش کانون وکلای کرمانشاه برای برقراری مستمری بدهی فرزند مرحوم پریوش ظفری

ساداتی با تاکید بر پیگیری کانون وکلای کرمانشاه برای برقراری مستمری برای فرزند مرحوم گفت: قیم نامه را به کانون ارائه کردیم تا ان شاءالله به زودی پرداخت مستمری برای فرزند پریوش ظفری برقرار شود.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است روز سه شنبه (۱۴ بهمن ۹۹)  کارآموز وکالت پریوش ظفری  و موکلش در حین حضور در دفتر وکالت در شهر کرمانشاه توسط همسر موکل خود مورد هدف تیراندازی قرار گرفته و کشته شدند. متاسفانه پریوش ظفری در حین انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحت فوت کرد.

این تیراندازی در پی دعوای استرداد جهیزیه بود و درنهایت منجر به قتل سه نفر (وکیل، موکل و یک شاهد) و زخمی شدن شاهد دیگر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا