اخبار صنفی

یک وکیل به اتهام کلاهبرداری در گنبدکاووس بازداشت شد

وکلاپرس- رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری یک وکیل که با جعل اوراق قضایی و تهدید از اشخاص کلاهبرداری می‌کرد، در گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از میزان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یک وکیل که با جعل اوراق قضایی و تهدید از اشخاص، کلاهبرداری می‌کرد در شهرستان گنبدکاووس توسط کارشناسان حفاظت واطلاعات دادگستری استان گلستان شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

حیدر آسیابی اظهار کرد: یک وکیل با سوء استفاده از جایگاه خود، قربانیان را در راهرو‌های دادگستری و دادسرا، شناسایی و پس از جلب اعتماد آنان، در ازای مبالغ چند میلیونی وعده پیگیری پرونده‌های‌شان را می‌داد.

وی افزود: این فرد همچنین با جعل اوراق قضایی، مدعی صدور حکم جلب قربانیان می‌شد و با این ترفند هم از افراد برای رفع مشکلی که اصلا وجود خارجی نداشت، پول می‌گرفت.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمد‌ها و رفتار این وکیل مشکوک شدند و پس از چند ماه رصد و کار اطلاعاتی، از اقدامات مجرمانه او پرده برداشتند و بالاخره هنگام ارتکاب جرم، دستگیر و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید:

آسیابی افزود: پرونده متهم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال تکمیل تحقیقات است و افرادی که قربانی این فرد شده اند برای طرح شکایت می‌توانند به این شعبه مراجعه کنند.

شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

منبع: میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا