اخبار کانون هاویژه

گزارش کانون وکلای چهارمحال و بختیاری از عدم برگزاری همایش هیأت عمومی اسکودا

وکلاپرس _ با توجه به عدم برگزاری همایش هیأت عمومی اسکودا در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸، کانون وکلای چهارمحال و بختیاری توضیحاتی درباره برگزاری این همایش تا لغو آن ارائه کرد.

به گزارش وکلاپرس، برگزاری همایش هیأت عمومی اسکودا برای دومین بار در روز انتخابات این اتحادیه، توسط دادگاه عالی انتظامی قضات و با وجود حواشی متعدد لغو شد و تلاش ها برای برگزاری آن به نتیجه نرسید. حالا کانون وکلای چهارمحال و بختیاری در این باره گزارشی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

همایش هیأت عمومی اسکودا روز چهارشنبه در هتل پارسیان اوین با دستور کار انتخابات هیأت رئیسه و بازرسان و تصویب تراز مالی این نهاد آغاز به کار کرد.

بعد از ساعتی مدیریت این هتل اعلام کرد به علت مخالفت برخی نهادها، تا دقایقی دیگر برق سالن را قطع خواهد کرد و این وعده عملی شد.

در نهایت مدیران تصمیم گرفتند ساعت ۱۴ در محل سالن جلالی نائینی برای برگزاری انتخابات گرد هم آیند که با توجه به مخالفت جمعی از مدیران، حد نصاب لازم برای تشکیل جلسه تأمین نشد و جلسه عصر لغو شد.

بیشتر بخوانید:

کانون وکلای چهارمحال و بختیاری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

پیرو آگهی منتشره در خصوص برگزاری انتخابات هیات رییسه و بازرسان اسکودا در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به همراه نماینده کانون در شورای اجرایی در تاریخ مذکور در محل برگزاری انتخابات حاضر گردیدند.

در بدو جلسه آقای دکتر جعفر کوشا به دادنامه صادره از شعبه پنجم دادگاه عالی انتظامی قضات مبنی بر به رسمیت نشناختن اتحادیه و فقدان محمل قانونی آن و نیز نامه صادره از معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه مبنی بر لغو انتخابات اشاره نمود.

علیرغم این امر اعضای هیات عمومی قائل بر برگزاری انتخابات بودند.

لکن در اثنای جلسه برق سالن با هدف برهم خوردن جلسه قطع گردید .

با این وجود اعضای هیات عمومی تصمیم گرفتند ادامه جلسه راس ساعت ۱۴ در سالن جلالی نایینی در محل کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شود.

هیات مدیره کانون وکلای استان و نماینده کانون در شورای اجرایی بنا بر تکلیف ،مسئولیت و دغدغه مندی برای حفظ اعتبار صنف در زمان مقرر در سالن جلالی نایینی حاضر شدند .

لکن از کل اعضای هیات عمومی تعداد ۶۸ نفر در جلسه حضور یافتند در حالی که جهت رسمیت یافتن جلسه نیاز به حضور حداقل ۷۴ نفر بود و به دلیل به نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان، امکان تشکیل جلسه و برگزاری انتخابات فراهم نشد.

لازم به ذکر است که برخی از اعضای هیات عمومی و حتی برخی از کاندیداها علیرغم اینکه همچنان در هتل محل اقامت، حضور داشتند از شرکت در جلسه ی بعدازظهر امتناع نمودند.

ضمن اینکه جناب آقای دکتر جعفر کوشا ریاست محترم اتحادیه نیز در جلسه بعدازظهر شرکت ننمود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا