اخبار صنفیویژه

گزارش مختصر صندوق حمایت از مجمع عمومی فوق العاده صندوق در تاریخ ۲۲ اردیبهشت

وکلاپرس- صندوق حمایت وکلای دادگستری با انتشار استوری در حساب رسمی اینستاگرام، خود تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده صندوق حمایت وکلا در مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ را منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس تصمیمات این جلسه صندوق که در سکوت خبری برگزار شده بود، بر اساس تفاهم نامه ای جدید با بانک ملی سقف تسهیلات وکلا افزایش یافته و همجنین مشخص شد در موضوع سرمایه گذاری در بخش املاک ۱۸ واحد آپارتمان نوساز در منطقه سعادت آباد تهران خریداری شده است.

بیشتر بخوانید:

تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده صندوق حمایت وکلا مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صندوق حمایت وکلا در پی دعوت قبلی، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ در سالن جلالی نائینی کانون وکلای دادگستری مرکز تشکیل شد.

در این نشست دستورالعمل اجرایی ماده ۱۷ آیین نامه اجرائی صندوق راجع به ساز و کارهای سرمایه گذاری به منظور بهره برداری از نیروهای متخصص تصویب شد.

اختیار انتخاب بانکهای ایرانی جهت سرمایه گذاری و انجام عملیات بانکی به هیأت مدیره محترم صندوق تفویض شد.

پس از استماع گزارش دکتر سنجر فخری مدیر عامل محترم صندوق راجع به کلیات تأسیس درمانگاه تخصصی در مجموعه ی ۱۰ واحدی مستقل ارائه نمودند که مجمع کلیات آنرا تصویب و مقرر شد هیأت مدیره محترم صندوق ساز و کارهای اجرایی آنرا بررسی و گزارش مربوطه را در جلسه بعدی مجمع ارائه نمایند.

سپس آقای سلیمان جعفری نایب رئیس محترم صندوق گزارشی در خصوص آخرین تفاهم نامه منعقده با بانک ملی را به اعضای مجتمع ارائه نمودند که اهم موارد بدین شرح می باشد

۱ـ اعطای تسهیلات خرید محل کار برای وکلای عضو صندوق در قالب اجاره بشرط تملیک برای وکلای تهران ۳ میلیارد تومان و برای وکلای سایر استانها ۲ میلیارد تومان

۲ـ اعطای تسهیلات اجاره به شرط تملیک به چند نفر وکیل عضو یک کانون جهت خرید محل کار به صورت اشتراکی امکان پذیر است.

۳- اعطای تسهیلات تجهیز محل کار به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به وکلای عضو صندوق مطابق سیاست اعتبار سنجی بانک

۴- تسهیلات و ودیعه اجاره دفتر برای وکلای تهران تا سقف دویست میلیون تومان و برای شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر حداکثر تا سقف یکصد و پنجاه میلیون تومان و برای سایر مناطق یکصد میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه ه صدور کارت اعتباری حداکثر تا سقف دویست میلیون تومان ریال بر اساس معرفی نامه صندوق حمایت با بازپرداخت ۶۰ ماهه امکان پذیر است.

سپس آقای دکتر افشارنیا خزانه دار محترم صندوق در خصوص سرمایه گذاری در بخش املاک و نحوه خرید ۱۸ واحد آپارتمان در منطقه سعادت آباد گزارشی را به اعضای مجمع ارائه نمودند.

منبع: صندوق حمایت وکلای دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا