اخبار اسکوداویژه

گزارش بازرس اسکودا از هزینه ۱۴۱ میلیون تومانی برای انتشار کارنامه سه ساله اسکودا

وکلاپرس- محمد صابونچی ذوالفقاری بازرس اسکودا، در یادداشتی کوتاه، گزارشی از هزینه های تهیه و تدوین کتاب کارنامه سه ساله اسکودا ارائه کرد.

به گزارش وکلاپرس، در روزهای گذشته روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، کتاب ۱۶۸ صفحه ای را تحت عنوان کارنامه اسکودا (۱۳۹۹-۱۴۰۲) منتشر کرد. تنظیم و انتشار این گزارش عملکرد در قالب کتابی رنگی با واکنش انتقاد برانگیز وکلای دادگستری روبرو شده است.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا محمد صابونچی ذوالفقاری، بازرس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای ددگستری ایران، در بیان توضیحاتی از هزینه های انجام شده جهت تهیه و انتشار این کتاب اعلام کرد: مجموع هزینه های صورت گرفته برای انتشار این کتابچه مبلغ ۱۴۱ میلیون تومان بوده که از محل بودجه تخصیصی هیات عمومی اتحادیه به روابط عمومی هزینه شده است.

طبق اعلام صابونچی با تصویب هیات عمومی اسکودا، هفتصد میلیون تومان اعتبار به روابط عمومی اسکودا اختصاص یافته است که مبالغ لازم برای انتشار کارنامه اسکودا از این محل اخذ شده است.

بیشتر بخوانید:

وکیل صابونچی در ارائه گزارش از هزینه های کارنامه سه ساله اسکودا در اینستاگرامش نوشت:

سلام و عرض ادب محضر کلیه عزیزان

اعضای محترم هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران

طی چند روز اخیر برخی از بزرگواران در باب انتشار کتابچه ای تحت عنوان کارنامه اسکودا (مروری بر فعالیت های اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ۱۴۰۲-۱۳۹۹) سوالات و دغدغه مندی به حقی داشتند که بر خود واجب دیدم پس از بررسی تمام جوانب امر، گزارشی در این باب را محضر عزیزان ارائه بدهم ؛

انتشار کتاب کارنامه اسکودا از جمله تصمیمات و مصوبات شورای سیاستگزاری روابط عمومی اتحادیه است که زیر نظر ریاست محترم اتحادیه به عنوان رئیس این شورا فعالیت می کند و در زمره کارکرد های نهاد روابط عمومی اتحادیه می باشد، که در راستای ارائه گزارش مبسوط عملکرد دوره ای ارکان، کمیسیون ها و کارگروه های اتحادیه به هیات محترم عمومی اتحادیه در طول حدودا سه سال گذشته صورت پذیرفته است.

تخصیص اعتبار و کارسازی بودجه این کتاب از محل بودجه اختصاص یافته برای روابط عمومی اتحادیه به میزان هفتصد میلیون تومان (مصوب جلسه هیات عمومی مورخ سوم آبان ماه ۱۴۰۱) میباشد.

هزینه های انتشار این کتاب به دو بخش تقسیم می‌شود.

بخش اول به میزان ۷۵ میلیون تومان که به تیم متخصصی اختصاص داده شده که فعالیت های تیمی متشکل از ۵ نفر در تخصص های تولید محتوا، ویراسداری [ویراستاری]، ادیت و آماده سازی عکس ها و تصاویر، تهیه اینفوگرافی و صفحه آرایی می باشد که کلیه امورات پیش از چاپ این کتاب را عهده دار بودند، شامل می گردد.

بخش دوم هزینه ها هم به میزان ۶۶ میلیون تومان می باشد که هزینه چاپ و نشر این اثر میباشد که توسط موسسه چاپ پیمان نو اندیش صورت پذیرفته است و حسب اعلام عزیزان این پایین ترین مبلغ پیشنهادی بین چاپخانه های مد نظر بوده است.

مجموع هزینه های صورت گرفته برای انتشار این کتابچه مبلغ ۱۴۱ میلیون تومان میباشد که همانطور که عرض شد از محل بودجه تخصیصی هیات محترم عمومی اتحادیه به روابط عمومی هزینه گردیده است.

شایان ذکر است به مناسبت سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری هم ویژه نامه ای با هزینه کرد از اعتبار همین محل منتشر گردیده و در اختیار عزیزان قرار گرفته است.

ارادتمند همه عزیزان
محمد صابونچی ذوالفقاری
بازرس اسکودا

یک دیدگاه

  1. خرج کنید پول کاراموزان و وکلای بیچاره که با کلی زحمت و تلاش پول درمیارن و میدن شما که اینطور حیف و میل کنید.
    از آن صندلی آجیل خوری بیایید پایین و برید جایی که کسی نشانه ای از شما نبیند.
    متاسفم برای خودم و همکارنم که شما ….
    آه از این همه بی لیاقتی و بی تدبیری
    تحریم همه انتخابات کانون های وکلا
    تحریم بی لیاقتان
    تحریم انتخابات سفارشی
    تحریم
    تحریم
    تحریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا