اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

کمیسیون جهش تولید مجلس امروز نحوه اجرای قانون تسهیل در حوزه وکالت را بررسی می‌کند

وکلاپرس- کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس امروز، سه‌شنبه مورخ ۱۲ اردیهشت نحوه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در حوزه وکالت را بررسی می کند.

به گزارش وکلاپرس، طبق دستور جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری (۹ الی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲)  در جلسه امروز این کمیسیون نحوه اجرای مواد ۱ و ۷ قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون تسهیل صـدور مجوزهای کسب و کار در حوزه وکـالت بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این نشست در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود و در آن مسئولینی از وزارت دادگستری و وزارت امور اقتصاد و دارایی، قوه قضاییه، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، کانون وکلای دادگستری مرکز و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

موضوع این جلسه، بررسی نحوه اجرای مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در حوزه وکالت است.

بررسی نحوه اجرای مواد ۱ و ۷ قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون تسهیل صـدور مجوزهای کسب و کار در حوزه وکـالت با حضور: وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و دادگستری، قوه قضائیه، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، کانون وکلای دادگستری مرکز و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی.

بیشتر بخوانید:

‫۳ دیدگاه ها

  1. خواهشمندیم اجازه وکالت وپروانه کگوکالت به کارمندان دولت وبازنشستگان دولت ندهید این موجب رات وفساد است وجای جوانان بیکار تحصیلکرده را خواهند گرفت افرادی که از دولت حقوق می گیرند نیازی به وکالت ندارند . این ظلم در حق جوانان بیکار تحصیلکرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا