گفت و گوویژه

کمر وکیل سیامک شمسی به علت جراحت با چاقو بیش از پنجاه بخیه خورده است

وکلاپرس– وکیل سیامک شمسی که امروز پیش از ورود به دادگاه مورد سوءقصد قرار گرفت، به تشریح جزییات این تعرض در جلوی مجتمع قضایی عدالت اصفهان پرداخت‌.

به گزارش وکلاپرس، امروز (۲۱ خردادماه ۱۴۰۱) سیامک شمسی، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، که برای جلسه دادگاه یکی از موکلینش به اصفهان رفته بود، پیش از ورود به جلسه مورد سوءقصد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

صرفا وکالت همین یک پرونده را در اصفهان بر عهده دارم

سیامک شمسی درخصوص جزئیات این حادثه گفت: امروز جلسه دادگاهی در مجتمع عدالت اصفهان داشتم. نیم ساعت قبل از جلسه به محل رسیدم و زمانی که خواستم وارد مجتمع شوم، شخصی چاقویش را از پشت سر وارد بدنم کرد و تا کمر پایین کشید و فرار کرد.

این وکیل دادگستری در پاسخ به امکان یا عدم امکان شناسایی ضارب گفت: من صرفا وکالت همین یک پرونده را در اصفهان بر عهده دارم اما باز هم نمی‌توانم با قطعیت ضارب را مشخص کنم.

شمسی درخصوص جزئیات پرونده اش گفت: موکل من ملکی را خریداری کرده و طرف مقابل درخواست ابطال قرارداد را داشته است. اتفاقا امروز موکلم در صدد سازش برآمده بود که متاسفانه به جلسه نرسیدم.

بیشتر بخوانید:

گلایه از نحوه برخورد مامور دادگستری

وکیل سیامک شمسی با گلایه از نحوه برخورد مامور دادگستری مجتمع قضایی عدالت گفت: به محض وقوع حادثه، با همان وضعیت جسمی به داخل دادگستری رفتم اما مامور دادگستری به من گفت خوشایند نیست با این وضعیت در این محل بمانی. خارج از دادگستری منتظر باش تا پلیس برسد و رسیدگی کند.

این وکیل دادگستری با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: درحال حاضر بهترم اما پشت و کمرم بالغ بر ۵۰ بخیه خورد.

لازم به ذکر است ماه گذشته نیز دو مورد سوء قصد و ضرب و شتم علیه وکیل امیر شریفی خضارتی و وکیل مهرداد صادقی سراجی صورت گرفته بود که به نظر می‌رسد در کنار اتفاق امروز، می‌توان افزایش نرخ تعرض به جان وکلای دادگستری در سال جدید را پیش بینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا