اخبارویژه

عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز: برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ تا پایان امسال بعید است

وکلاپرس- وکیل علی یار احمدی عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز  در حساب اینستاگرامش برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ را تا پایان سال جاری را امری بعید خواند.

به گزارش وکلاپرس، با وجود اینکه اسکودا و کانون های وکلا تاکنون راجع به برگزاری و یا عدم برگزاری آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۱ سکوت کرده اند، علی یار احمدی عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ را با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان سال و شرایط موجود امری بعید دانست.

بیشتر بخوانید:

این وکیل دادگستری در استوری اینستاگرامش نوشت:

« در پاسخ به سوالات داوطلبین گرامی که پیام های متعددی ارسال کرده اند

با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان سال و شرایط موجود، برگزار آزمون کارآموزی وکالت در سال جاری امری بعید به نظر می‌رسد.»

پیش از این نیز دکتر فرشید فرحناکیان عضو دیگر هیأت مدیره کانون مرکز احتمال برگزاری این آزمون در سال جاری را امری بعید دانسته بود. چندی پیش فرحناکیان در توئیتی نوشته بود: «تحلیل شخصی‌ام از مصوبات مورخ ۲۴/ ۹/ ۱۴۰۱ شورای اجرایی اسکودا این است که با عدم تصویب اصلاح وظایف سنگین کارآموزی در آیین‌نامه ابلاغی ۱۴۰۰ دنبال این هستند که قوه‌قضائیه را نیز با عدم برگزاری آزمون کارآموزی وکالت ۱۴۰۱ در ماه‌های باقیمانده از امسال متقاعد سازند. با این اوصاف، تقریبا در عدم امکان برگزاری آزمون کارآموزی وکالت ۱۴۰۱ در ماه‌های باقیمانده از امسال مطمئن هستم»

با این وجود قرار است در نشست ۲۹ دی شورای اجرایی اسکودا درباره برگزاری یا عدم برگزاری آزمون وکالت خبر قطعی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

‫۴ دیدگاه ها

  1. با توجه به اعلام ضمنی کانون ها مبنی بر عدم برگزاری ازمون در سال جاری داوطلبان طبق این خبر برنامه ریزی کرده اند و تا پایان سال وقتی برای جمع بندی مطالب باقی نمی ماند و به داوطلبان ظلم می شود.پس لطفا ازمون رو بعد از عید برگزار کنید

  2. سلام و عرض احترام، لطفا آزمون وکالت بعد از عید برگزار شود و تاریخ این آزمون را نیز چندماه قبل اعلام کنید تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسب برای این آزمون مهم آماده شویم لطفا به خواسته داوطلبان توجه کنید

  3. سلام مدیران کانون وکلای دادگستری شما همیشه منظم بودید وما حقوق خوانان به انگیزه این راه ومدیریت سابق شما قدم در این عرصه گذاشتیم خواهشمندم از شما مثل روال سابق در پاییز برگزار کنید که هم فارق التحصیلان در تابستان پیش رو هم کسانی که شاغل بودن وهم بقیه داوطلبان نظم سابق را پیدا کنند و در پاییز برگزار شود مثل همیشه آبان یا آذر لطفاً کمی به ما هم فکر کنید به اندازه کافی متحمل استرس روزانه از زمین و آسمان هستیم شما درک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا