اخبار کانون ها

پست اینستاگرامی دکتر شهبازی نیا برای دکتر علی پزشکی

وکلاپرس- دکتر مرتضی شهبازی نیا رییس سابق اسکودا با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نسب به دکتر علی پزشکی نایب رییس اسکودا ابراز محبت و سپاسگزاری کرد.

دکتر مرتضی شهبازی نیا در این پست اینستاگرامی که همراه با تصویری از دکتر علی پزشکی منتشر شده است، دکتر علی پزشکی را بهترین دوست خود خطاب کرده و او را واجد صفات صداقت، عدالت و مهربانی توصیف کرده است.

انتشار این متن از سوی رییس سابق اسکودا را می توان نوعی دلجویی و سپاسگزاری از نایب رییس سابقش پس از برخی ناملایمات در جریان انتخاب رییس جدید اسکودا دانست.

بیشتر بخوانید:

نوشته دکتر شهبازی نیا به این شرح است:

“ابروی دوست گوشه محراب دولت است”

در انتهای یک کار اجتماعی، در کنار ارزیابی از قوت و ضعف کار، ناخودآگاه این پرسش هم در گوشه ی ذهنت می نشیند که در عوض آنچه از عمر کاستی، چه بر “جان” افزودی؟

به اقتضای نسبیت امور این جهانی و دریچه ی نگاه به زندگانی، پاسخ برای هر کس متفاوت است گو اینکه حاصل عمر و دور جوانی در نگاه خیام با مولانا و حافظ و سعدی یکسان نیست.

چنانکه پیشتر هم پنداشته و در همین صفحه نگاشته ام، حافظ و سعدی و مولانا و بسیاری دیگر از مفاخر، “دوست” را کیمیای سعادت و ابروی او را گوشه ی محراب دولت می دانند و با این نگاه، بیگمان “تو” در کنار فضل و دانش و عرضیات دیگری که ورای حد تقریرند، با جانی آکنده از سه گوهر پایدار صداقت و عدالت و مهربانی، در زمره ی بهترین آنان هستی و چه حاصلی بهتر از این “دوست” برای عمر رفته با گذر روزگار و جان فروکاسته از رخدادهای دشوار.

مگر نه اینکه می شد عمر بگذرد و نبینمت یا ببینمت و نشناسمت و یا بشناسمت و “دوست” نخوانمت که آنگاه ناخواسته و نادانسته یا دانسته و خواسته، چنان می شد که بفرموده ی حافظ:

“وصل خورشید به شبپره اعمی نرسد        که در آن آینه صاحبنظران حیرانند”

پست اینستاگرامی دکتر شهبازی نیا برای دکتر علی پزشکی
پست اینستاگرامی دکتر شهبازی نیا برای دکتر علی پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا