یادنامه

وکیل پیشکسوت دکتر کوروش کاکوان درگذشت

وکلاپرس- وکیل کوروش کاکوان از وکلای پیشکسوت کانون وکلای مرکز که سوابق ارزنده ای در فعالیت های حرفه ای، صنفی و اجتماعی داشت،  ۲۲ مرداد درگذشت.

به گزارش وکلاپرس، در پی در گذشت وکیل پیشکسوت کوروش کاکوان، دکتر جندقی کرمانی پور و کانون وکلای مرکز یاد این وکیل دادگستری را گرامی داشتند.

سید محمد جندقی پور از روسای سابق اسکودا و کانون وکلای مرکز در پیامی (که در کانال تلگرامی تاریخ وکلا منتشر شده است) به شرح زیر در خصوص درگذشت این وکیل دادگستری ابراز تاسف کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

اطلاع یافتم وکیل خوشنام و پیشکسوت دادگستری شادروان کوروش کاکوان دار فانی را وداع و به دیار باقی شتافته است.

دعوی چه کنی؟ داعیه داران همه رفتند
شو بار سفر بند که یاران همه رفتند

درگذشت شادروان کوروش کاکوان را به فرزند برومندش، همکار گرامی جناب آقای شروین کاکوان و خانواده گرامی او تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی را برای او و بقای عمر بازاندگان را از خداوند متعال خواستارم.

سید محمد جندقی پور کرمانی

بیشتر بخوانید: جندقی کرمانی پور ؛ اولین رییس انتخابی کانون وکلا پس از انقلاب

 کانون وکلای مرکز نیز در بیانیه ای به شرح زیر فوت این وکیل دادگستری را تسلیت گفته است:

فعالیت های وکیل کوروش کاکوان

به گفته کانال تاریخ کانون وکلای، از جمله فعالیت های مهم دکتر کوروش کاکوان، عضویت در کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای مرکز در سال ۱۳۵۷ و در بحبوحه انقلاب اسلامی بود که در جهت آزادی زندانیان سیاسی و حمایت و یاریگری از خانواده های زندانیان سیاسی متحصن در کانون وکلا نقش بارزی داشت.

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام، من کاکوان هستم دختر زنده یاد دکتر کوروش کاکوان، ایشون از ۲۲ مرداد متاسفانه دیگه بین ما نیستند. تاریخ ۲ شهریور نادرسته. اگر امکان اصلاح باشه ممنون میشم تصحیح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا