اخبار

وکیل مهدی یراحی: هیچ خبری از جزئیات و چرایی این بازداشت نداریم

وکلاپرس- وکیل مهدی یراحی، خواننده با تایید خبر بازداشت موکل خود، از اتهامات و نهاد بازداشت کننده او ابراز ابی اطلاعی و تاکید کرد که از طریق دادسرا برای پیگیری وضعیت این خواننده اقدام خواهد کرد.

به گزارش وکلاپرس روز گذشته مرکز رسانه قوه قضائیه خبر بازداشت مهدی یراحی خواننده و آهنگساز ایرانی با دستور دادستان تهران را منتشر کرد.

طبق اعلام روز گذشته علت دستگیری یراحی، انتشار ترانه‌ای غیرقانونی و خلاف اخلاق و عرف جامعه اسلامی عنوان شده بود.

از طریق رسانه‌ها متوجه خبر بازداشت آقای یراحی شدیم

در همین راستا مصطفی نیلی، وکیل مهدی یراحی، خواننده ایرانی با تایید خبر بازداشت موکل خود اظهار کرد: «ما هم همچون شما از طریق رسانه‌ها متوجه خبر بازداشت آقای یراحی شدیم و در حال حاضر هیچ خبری از جزئیات و چرایی این بازداشت نداریم.»

بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: «در حال حاضر ما نه اطلاعی از اتهامات آقای یراحی داریم و نه نهاد بازداشت کننده او مشخص است. تماسی هم نگرفته است. اطلاعی هم نداریم که پرونده آقای یراحی در کدام شعبه دادسرا مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و دستور بازداشت از سوی کدام شعبه صادر شده است.»

تشکیل پرونده برای مهدی یراحی با اتهامی مشابه

این وکیل دادگستری با تاکید بر این نکته که از طریق دادسرا موضوع بازداشت مهدی یراحی را پیگیری خواهد کرد، گفت: «آقای یراحی پیشتر و در سال ۹۸ هم بابت ترانه‌هایش، با تشکیل پرونده در دادسرا مواجه شده بود. برای او پیشتر ۳ پرونده با اتهاماتی چون تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به واسطه ترانه‌های اعتراضی‌اش در حمایت از کارگران و اعتراضات مردمی تشکیل شده بود.»

منبع: شرق

‫۴ دیدگاه ها

  1. این افرادی که زندانی شان میکنید حرف حقشان در دنیا پیچید و آبروی خودتون رفت . توماج صالحی ، مهدی یراحی 🌺✌

    1. همه دربرابر قانون یکسان هستن حالا چون اینا خواننده،سلبریتی یا هرچیز دیگه هستن باعث نمیشه باهاشون کاری نداشته باشن

      1. اصل ۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:
        تفتیش عقاید ممنوع است و هیچ‌کس را نمی‌توان به صرف داشتن عقیده‌ای مورد تعرض و مؤاخذه قرار داد.
        این اصل، آزادی عقیده را که یکی از حقوق بنیادین بشری محسوب می شود، به طور مطلق مورد حکم قرار داده و میثاق حاکمیت با مردم است. آزادی عقیده، مستلزم آزادی بروز و ظهور عقیده است؛ داشتن عقیده بدون اینکه بروز و ظهور یابد، نیاز به تقنین ندارد.

      2. میخوای بهت ثابت کنم همه در برابر قانون یکسان نیستند؟ در شیراز یک نفر مزاحم یک خانواده شد. فیلم برداری کرد تهدید کرد چند بار دست درازی کرد توهین کرد. اما آن خانواده به حبس و شلاق و تبعید محکوم شدند . در ثانی سلبریتی که درد و رنج مردم رو بیان کنه سلبریتی مردمی است و از مردم دور نیست . شما با سلبریتی های مردمی مشکل دارید . چون میدونید رفتار و قلم شان از هر شمشیری برنده تر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا