اخبار

مصطفی نیلی با مهدی یراحی ملاقات کرد؛ موکلم همچنان در قرنطینه زندان است

وکلاپرس- وکیل مدافع مهدی یراحی خواننده و آهنگساز ایرانی، از ملاقات با موکلش در زندان اوین خبر داد و گفت موکلم همچنان در قرنطینه است.

به گزارش وکلاپرس، مهدی یراحی روز ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ با دستور دادستان تهران و به علت انتشار ترانه‌ای خلاف اخلاق و عرف جامعه بازداشت شد.

وکیل مصطفی نیلی که دفاع از مهدی یراحی را با همکاری وکیل زهرا مینویی بر عهده دارد، در حساب توئیتری خود از ملاقات با موکلش خبر داده است.

طبق اعلام این وکیل دادگستری، مشکلات جسمی‌ مهدی یراحی برطرف شده و با گذشت بیش از ۴۰ روز از زمان بازداشت این خواننده پاپ همچنان در قرنطینه زندان اوین به سر می برد.

بیشتر بخوانید:

وکیل مصطفی نیلی در توئیتر (ایکس) نوشت:

امروز به اتفاق همکارم خانم مینویی با آقای مهدی یراحی ملاقات داشتیم و در مورد جلسه دادگاه و دفاعیات ایشان صحبت کردیم. مشکلات جسمی‌ ایشان برطرف شده و هم‌چنان در قرنطینه زندان اوین هستند.

 

‫۲ دیدگاه ها

  1. ۴۵ روز قرنطینه واقعا ظالمانه است ،جایی که خیلی ها میگن یک شب و دو شبش هم خیلی زیاده و سخت میگذره

  2. فرقی نمیکنه تو یک مسلمان تندرو باشی یا یک یهودی تند رو که فکر میکنی همیشه حق با توست و حق داری به هر جنایتی علیه بشریت که خواستی دست بزنی .اون از وضعیت مردم غزه که دسترسی به آب و دارو ندارند . این هم از وضعیت خودمون . بر اساس چه قانونی مهدی یراحی این همه مدت باید بلا تکلیف در قرنطینه باشند ؟ …لطفا هر چه سریعتر ایشون رو آزاد کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا