اخبار کانون هاویژه

وکیل محمد نسخه چی رئیس کانون وکلای دادگستری قزوین شد

وکلاپرس- در اولین جلسه هیات مدیره دوره دهم کانون وکلای دادگستری قزوین، وکیل محمد نسخه چی به عنوان رئیس این کانون انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس دهمین دوره انتخابات کانون وکلای قزوین روز ۲۱ اردیبهشت با رقابت ۲۳ داوطلب عضویت در هیئت مدیره که ۴ نفر از آن ها انصراف دادند، برگزار و نتایج آن در همان روز اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اعلام روابط عمومی کانون وکلای قزوین در انتخابات هیات رئیسه این کانون وکیل محمد نسخه چی به عنوان رئیس و محمد طایفه زرکش به عنوان نایب رئیس و جناب آقای فخرالدین شکری نیز به عنوان بازرس انتخاب شده اند.

در اطلاعیه کانون وکلای قزوین آمده است:

به اطلاع می‌رساند طی تصمیم اولین جلسه دهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین که با حضور پنج عضو اصلی آقایان:

  • ۱- آقای محمد نسخه چی
  • ۲- آقای محمد طایفه زرکش
  • ۳- آقای فخرالدین شکری
  • ۴- آقای امیرافشین کلانتری
  • ۵- آقای سید محسن خطیبی قمی

ظهر امروز ۶ خرداد ۱۴۰۲ تشکیل شد، با رای اکثریت اعضای هیات مدیره، جناب آقای محمد نسخه چی به عنوان رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین انتخاب شد.

همچنین لازم به ذکر است بنا به رأی اکثریت اعضای هیات مدیره، جناب آقای محمد طایفه زرکش به عنوان نایب رئیس و جناب آقای فخرالدین شکری نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند و جناب آقای امیرافشین کلانتری و جناب آقای سید محسن خطیبی قمی نیز به عنوان عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین فعالیت خواهد کرد.

منبع: روابط عمومی کانون قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا