اخبار

وکیل خانواده کیان پیرفلک از ارجاع پرونده قتل کیان به دادسرای نظامی اهواز خبر داد

وکلاپرس- داود شاه‌ولی، وکیل اولیای دم کیان پیرفلک اعلام کرد: با تصمیم شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ایذه، این پرونده جهت ثبت و رسیدگی به دادسرای نظامی اهواز ارسال خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل شاه‌ ولی در گزارشی که تصویر آن در صفحه توییتر سجاد پیرفلک(عموی کیان) منتشر شده، نوشته است: «با توجه به روند طی شده پرونده و وجود دلایل عدیده در مورد اتهام قتل کیان به ضابطین قضایی، همچنان به کشف حقیقت امیدواریم.»

بیشتر بخوانید:

در گزارش وکیل داود شاه ولی آمده است:

با تصمیم شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ایذه مبنی بر صلاحیت دادسرای نظام استان خوزستان در رسیدگی به پرونده کیان پیرفلک پرونده جهت ثبت و رسیدگی به دادسرای نظام استان ارسال خواهد شد.

با توجه به روند طی شده پرونده و برخورد قانونی دادسراها و دادگاه های نظامی با تخلفات ظابطین قضائی و دلایل عدیده که بر توجه اتهام قتل کیان پیرفلک به ضابطین قضایی دلالت دارد، همچنان به کشف حقیقت امیدواریم.

آقای شاه ولی پیشتر گفته بود هدف خانواده کیان پیرفلک از طرح شکایت، «کشف حقیقت و ممانعت از انتساب اتهام قتل به سایرین» است.

کیان پیرفلک کودک ده ساله اهل ایذه در جریان اعتراضات اخیر روز ۲۵ آبان در حالی که با مادر، پدر و برادر خردسالش در خودرو و در حال بازگشت به خانه بودند هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

گزارش داود شاه ولی
گزارش داود شاه ولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا