اخبار اسکودا

هیأت عمومی اسکودا تا دقایقی دیگر برگزار خواهد شد

وکلاپرس- هیأت عمومی اسکودا تا کمتر از نیم ساعت دیگر با حضور اعضای هیأت مدیره کانون های وکلای دادگستری، اعضای شورای اجرای اسکودا و فعالان صنفی در محل هتل پارسیان شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش وکلاپرس نشست فوق العاده هیأت عمومی اسکودا که قرار بود صبح امروز در هتل پارسیان استقلال برگزار شود، به امروز بعد از ظهر موکول شده است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس شنیده‌ها، علت تاخیر در برگزاری این نشست نیز به تصمیم مسئولان برگزاری نشست به اجرای برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل شورای نگهبان و مجلس بر می گردد که بر اساس آن اعضای هیات مدیره و وکلا صبح امروز در چندین اتوبوس ابتدا در مقابل ساختمان شورای نگهبان تجمع کرده و با در دست داشتن بنرهایی، لزوم استقلال نهاد وکالت را  متذکر شدند

پس از این اقدام نیز برای برگزاری تجمع در مقابل مجلس، راهی بهارستان شده اند که حسب گزارشات از برگزاری تجمع در مقابل ساختمان مجلس ممانعت به عمل آمده است.

النهایه نشست هیات عمومی اسکودا تا دقایقی دیگر با حضور اعضای هیأت مدیره کانون های وکلای دادگستری، اعضای شورای اجرای اسکودا و فعالان صنفی در محل هتل پارسیان برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد علاوه بر تقریر مصوبات و صدور بیانیه، مدیران نهاد وکالت امروز نشست خبری هم داشته باشند.

‫۳ دیدگاه ها

  1. با وضعیتی که کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قصائیه در پیش گرفته است پیش بینی می گردد این دو نهاد مدنی منحل می گردند و جای خود را به سازمان نظام وکالت در وزارت دادکستری خواهند داد.

    1. اینها جنگ زرگریه، آخرش همشون سر یه سفره اند و سر ملت می مونه بی کلاه، خیلی هم مخالف کانونها نیستند وگرنه چندتا مدیر کانون را می گرفتند تشکیل پرونده می دادند می بینی که جرات ندارند و فقط در حد شاخ و شونه کشیدن برای هم هستند، یعنی یه چیزی این وسط قراره مغامله بشه که هنوز نشده، دعوا سر اونه… نه نگرانی برای فارغ التحصیلان دارند، نه خود کانونها نگران استقلال اند و می دونن که استقلالشون سرجاشه

  2. اشکال همه ما از نحوه حاکمیت است . متأسفانه دو دهه و اندی می شود که دیگر این راه صراط المستقیم نیست و طبعا این مهم ، اثرگذاری خودش را بر روی تمام ارگان ها و نهادها و مؤسساتِ حقوقی فرهنگی آموزشی هنری اقتصادی اجتماعی نظامی و سیاسی و همه و همه و حتی زندگی آحاد مردم گذاشته است . متأسفانه حقیقت تلخ است اما به فرموده امیرالمؤمنین علی ع : الناس بأُمرائِهم أَشبهُ منهم بآبائِهم ( مردم ، بیش از آنکه به پدرانشان شبیه باشند ، شبیه به حکمرانانشان می شوند ) چرا که غالبا گروهی از مردم چشم و گوش بسته در این جریان می افتند و دنباله رو می شوند و چون قدرت دست گروهی باشد همان را درست و بحق می پندارند بدون درصدی احتمال خطا دادن و حتی نمی توانند نقدی را بر خطایی متصور شوند و از همین رو ، این تفکر ، باعث ازدیاد و انباشته شدنِ مشکل و اشتباهات محاسباتی در هر دو طرف خواهد شد .
    ( بحارالأنوار )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا