اخبار کانون هاویژه

هیأت عمومی اسکودا امروز درباره آیین‌نامه جدید لایحه استقلال تصمیم‌گیری نهایی نخواهد کرد

جزئیاتی از نشست امروز هیأت عمومی اسکودا که قرار است به میزبانی کانون وکلای مرکز برگزار شود

وکلاپرس– نشست فوق‌العاده هیأت عمومی اسکودا امروز و از ساعاتی دیگر در هتل پارسیان اوین برگزار خواهد شد. دستور جلسه امروز بررسی گزارش هیأت مذاکره کننده با قوه قضاییه است.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس مصوبه اخیر شورای اجرایی اسکودا، هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری امروز (۳۱ فروردین) در نشستی فوق‌العاده گرد هم جمع خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

این در حالی است که متأسفانه اسکودا درباره مکان و زمان شروع این نشست هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی نکرده است و از همین رو خبرنگاران ما مجبور به کسب اطلاع از منابع آگاه شده‌اند.

بنابر اطلاعات اخذ شده، نشست فوق العاده هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری امروز در هتل پارسیان اوین و با حضور اعضای هیأت مدیره کانون‌های وکلای سراسر کشور از ساعت ۱۴ تا افطار برگزار خواهد شد.

اگرچه پیشتر دستور جلسه امروز هیأت عمومی اسکودا «استماع اقدامات انجام شده توسط هیأت مذاکره کننده و اتخاذ تصمیم در خصوص موارد معنونه و رویکرد هیأت عمومی در سال ۱۴۰۱ » عنوان شده بود، اما منبعی آگاه به وکلاپرس اطلاع داده‌ است تصمیم گیری نهایی راجع موضع نهاد وکالت در برابر آیین‌نامه جدید لایحه استقلال در ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت اتخاذ خواهد شد.

این منبع آگاه درخصوص جزئیات جلسه امروز اطلاع داد:

به لحاظ اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم جلسه امروز از ساعت ۲ بعد از ظهر تا زمان افطار در هتل پارسیان اوین برگزار خواهد شد

از همه کانون های وکلای کشور نیز دعوت شده و میزبان این نشست کانون وکلای دادگستری مرکز است که متقاضی تشکیل این جلسه هم بوده است.

قرار است در این جلسه گزارش تیم مذاکره کننده با قوه قضائیه را استماع کنیم و هیأت های مدیره درباره این گزارش اظهارنظر و گفت‌وگو کنند.

متعاقبا همه اعضای هیأت عمومی اسکودا به استان های خودشان برخواهند گشت و نتیجه این گزارش مجددا در هیئت های مدیره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انشاالله در نشست همدان که در ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود، تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

اعضای هیأت مذاکره کننده عبارتند از :

  • دکتر جعفر کوشا
  • دکتر جلیل مالکی
  • دکتر حسن پاشازاده
  • دکتر یاسین صعیدی
  • دکتر گودرز افتخار جهرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا