اخبار کانون ها

نکوداشت یاد وکیل شیوا خسروی در کانون وکلای اصفهان

وکلاپرس-  تعدادی از وکلای دادگستری در کانون وکلای اصفهان روز پنجشنبه برای نکوداشت یاد و نام وکیل شیوا خسروی مراسمی با حضور خانواده این وکیل دادگستری برگزار کردند.

به گزارش  وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای اصفهان،  تعدادی از وکلای دادگستری این کانون، با حمایت هیأت مدیره پنج شنبه گذشته (۲۲ مهر ۱۴۰۰) با برپایی آیین نکوداشتی در سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری اصفهان، به یادبود و پاسداشت عمل خیرخواهانه‌ی اهدای اعضایی از پیکر همکار فقید خود، بانو شیوا خسروی، گرد هم آمدند.

بیشتر بخوانید: اعضای بدن وکیل شیوا خسروی اهدا شد

اهدای اعضا طبق وصیت این وکیل و رضایت خانواده اش

وکیل شیوا خسروی، از وکلای عضو کانون اصفهان بود که در شهریور ماه سال جاری و در پی بروز مرگ مغزی، جان به جان آفرین تسلیم کرد و بنا بر وصیت خود و نیز اعلام تمایل مادرش، اعضای بدنش به نیازمندان پیوند عضو اهدا گردید.

نکوداشت وکیل شیوا خسروی
نکوداشت وکیل شیوا خسروی

در مراسم نکوداشت وکیل شیوا خسروی اعضای هیئت مدیره، روسای کمیسیون ها، وکلا و کارآموزان کانون وکلای دادگستری استان اصفهان و نیز تعدادی از مقامات قضائی و مدیران کل ادارات مختلف استان اصفهان، خانواده و وابستگان مرحومه خسروی، پزشکان تیم پیوند دهنده ی اعضا و جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه از جمله شرکت کنندگان در این آئین یادبود بودند.

حاکمیت فرهنگ ایثار در کانون وگلای دادگستری

به گزارش روابط عمومی کانون اصفهان، در این مراسم دکتر پرویز کاشفی (مسئول واحد فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) گفت: آیین نکوداشت بانوی مرحومه، وکیل- شیوا خسروی جزو معدود جلساتی است که یک صنف، به صورت خودجوش، از عمل انسان دوستانه‌ی یکی از اعضای متوفی خود که اهدای عضو کرده است، تجلیل می نماید و این مسئله نشان از فرهیختگی، حاکمیت فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و جایگاه والای ایثارگری در کانون وکلای دادگستری استان اصفهان دارد.

با تدابیر و هماهنگی های صورت گرفته توسط کانون وکلای دادگستری استان اصفهان، نمایندگان انجمن اهدای عضو ایرانیان، در حاشیه ی برگزاری این آئین، ضمن استقرار غرفه ای، از وکلا و کارآموزان متقاضی دریافت کارت اهدای عضو، ثبت نام به عمل آوردند.

لینک ثبت نام اهدای عضو

📌 برای ثبت نام اهدای عضو به لینک زیر مراجعه کنید:

اهدای عضو؛ اهدای زندگی

نکوداشت شیوا خسروی - اهدای عضو
  نکوداشت شیوا خسروی – اهدای عضو
نکوداشت شیوا خسروی - اهدای عضو ۲
نکوداشت شیوا خسروی – اهدای عضو ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا