اخبار کانون ها

نتیجه انتخابات کانون وکلای هرمزگان چه زمانی اعلام خواهد شد؟

وکلاپرس- نتایج انتخابات کانون وکلای دادگستری هرمزگان که با حواشی زیادی همراه بود، در انتظار اظهار نظر هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای مذکور است.

به گزارش وکلاپرس، نتایج اولیه انتخابات کانون وکلای دادگستری هرمزگان(در شرف تأسیس) که پنجشنبه (۱۴۰۰/۱۰/۲۳) با رقابت ۱۸ نامزد برگزار شده بود، سه روز پس از برگزاری انتخابات نه از سوی هیأت نظارت بر این انتخابات، بلکه توسط روابط کانون وکلای دادگستری مرکز منتشر شد.

نمی‌توان از سرنوشت قطعی انتخابات کانون وکلای هرمزگان سخن گفت

اگرچه روابط عمومی کانون وکلای مرکز روز شنبه نتیجه انتخابات کانون وکلای تازه تأسیس هرمزگان را اعلام کرد، لیکن تا زمانی که نتایج این انتخابات توسط هیأت نظارت بر این انتخابات به صورت رسمی اعلام نشود، نمی‌توان از سرنوشت قطعی انتخاباتی که روز پنجشنبه(۲۳ دی) برگزار شد، سخنی گفت.

بروز برخی نارضایتی‌ها در روند انتخابات

با این وجود برخی از وکلای مستقر در بندر عباس از بروز برخی نارضایتی‌ها در روند انتخابات گزارش می‌دهند؛ تا جایی که برخی مدعی شده‌اند قرار است تعداد معتنابهی از منتخبین از عضویت در هیأت مدیره استعفا دهند و در اولین دوره مدیریتی کانون وکلای هرمزگان شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید:

نتیجه توسط رئیس هیات نظارت اعلام عمومی خواهد شد

به گفته دکتر مالکی(رییس کانون وکلای مرکز) ۳۷۳ نفر از وکلا در این انتخابات شرکت کردند که از مجموع ارای ماخوذه ۸ نفر حائز اکثریت ارا شدند.

جلیل مالکی در جلسه اخیر هیأت مدیره کانون وکلای مرکز درباره نتیجه انتخابات کانون هرمزگان گفته است: پس از انقضای مهلت های اعتراض و در صورت اعلام قطعیت انتخابات، نتیجه توسط رئیس هیات نظارت اعلام خواهد شد.

بر این اساس طی روزهای آینده باید منتظر اعلام نتایج نهایی توسط هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای هرمزگان و یا ابطال این انتخابات توسط مرجع مذکور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا