اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

مهدی طغیانی: امروز پرونده طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار در مجلس بسته می‌شود

وکلاپرس ـ مهدی طغیانی، عضو کمیسیون جهش تولید، وعده داد امروز طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار در صحن علنی مجلس مجددا مطرح و درباره آن تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی تسنیم با اشاره به کمیسیون ویژه جهش رونق تولید اظهار داشت: مجلس معمولا در مواردی که اولویت داشته‌اند نظیر شعار سال و غیره تلاش کرده کارهای ویژه‌ای از تشکیل کمیسیون‌های ویژه مربوط انجام دهد.

بیشتر بخوانید: مجلس اصلاحات طرح تسهیل مجوز کسب و کار درباره معافیت‌های آزمون وکالت را نپذیرفت

وی با اشاره به فعالیت‌های این کمیسیون یادآور شد: یکی از مهم‌ترین کاری که در این کمیسیون انجام طرح تسهیل صدور مجور‌های کسب و کار بود که در صحن علنی مجلس نیز تصویب شد و به زودی نیز اصلاحات آخر آن انجام و تقدیم مجلس خواهد شد.

طرح تسهیل روز سه شنبه به صحن علنی خواهد رفت

طغیانی درباره آخرین وضعیت قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بیان کرد: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار پس از تصویب کلیات، برای اصلاحات به کمیسیون مربوطه ارجاع داده و اکنون اصلاحات آن انجام شده و روز سه‌شنبه مجدداً به صحن علنی مجلس خواهد رفت و ان‌شاالله پرونده آن بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: مثل کمیسیون ویژه رونق تولید که امسال نام آن کمیسیون جهش تولید شد و البته نظارت بر سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، به این جهت تشکیل شد که موارد ویژه را به طور خاص بررسی کند زیرا معمولاً مسائل آن‌ها بین کمیسیونی است. یعنی مسائلی که در حوزه تولید داریم، معمولاً مربوط به ۲ یا چند کمیسیون است و نمی‌توان آن را تنها در یک کمیسیون تخصصی بررسی کرد بنابراین کمیسیون ویژه بهترین جایی است که می‌توان آن‌ها را هماهنگ کرد.

کمیسیون جهش تولید کمیسیون بسیار مهمی است

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید درباره اهمیت این کمیسیون افزود: کمیسیون ویژه جهش تولید جای بسیار مهمی است و از آنجا که اعضای آن با رای نمایندگان انتخاب می‌شوند، نسبت به سایر کمیسیون‌های مجلس افراد قوی‌ و متخصص‌تری هستند و امیدواریم که این کمیسیون ویژه نیز نقش و جایگاه خود را به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این کمیسیون یادآور شد: یکی از مهم‌ترین کاری که در این کمیسیون انجام قانون تسهیل صدور مجور‌های کسب و کار بود که در صحن علنی مجلس نیز تصویب شد و به زودی نیز اصلاحات آخر آن انجام و تقدیم مجلس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: توضیحات طحان نظیف درباره جزییات ایراد شورای نگهبان به طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار

طغیانی درباره آخرین وضعیت قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بیان کرد: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار پس از تصویب کلیات، برای اصلاحات به کمیسیون مربوطه ارجاع داده و اکنون اصلاحات آن انجام شده و روز سه‌شنبه مجدداً به صحن علنی مجلس خواهد رفت و ان‌شاالله پرونده آن بسته خواهد شد.

یک دیدگاه

  1. شرط حداکثر سنی هم در کانون مثل مرکز وکلا بشه که مساوات در یک صنف رعایت بشود کانون و مرکز یک صنف یا یک نهاد هستند پس شرایط هم باید یکی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا