اخبار کانون ها

مجله الکترونیکی همایش بایسته‌های حمایت از وکلای در معرض خطر منتشر شد

وکلاپرس- مجله الکترونیکی همایش «بایسته‌های حمایت از وکلای در معرض خطر؛ دفاع از وکیل و نهاد وکالت، چالش‌ها و ظرفیت‌ها» به همت کانون وکلای دادگستری منطقه فارس منتشر شد.

به گزارش وکلاپرس، همایش «بایسته‌های حمایت از وکلای در معرض خطر؛ دفاع از وکیل و نهاد وکالت، چالش‌ها و ظرفیت‌ها» روز ۲۲ تیر ماه سال جاری به همت کانون وکلای دادگستری منطقه فارس و با حضور مدعوین داخلی و خارجی برگزار شد.

این مجله را از لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

دانلود مجله الکترونیکی همایش وکلای در معرض خطر

این مجله در یک فایل ۴۵ صفحه ای و در قالب پیاده سازی سخنرانی های مدعوین و نشست های تخصصی ارائه شده است که در انتهای این مجله طرح پیشنهادی جهت حمایت تقنینی از زیست حرفه ای وکیل و اصول اساسی نقش وکلا که در هشتمین کنگره سازمان ملل- هاوانا ۱۹۹۰- به تصویب رسیده است، نیز اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. عجب عجب، چیزی نگویم بهتر است، بالاخره احساس خطر شد، یک زمانی ما هم در معرض خطر بودیم ولی…. بماند

    البته الان هم در معرض خطرم و تهدید شده ام که از تخلف هیچ قاضی شکایت نکنم، ما هم گفتیم چََشم، بفرمایید حق مردم را پایمال کردند چه راهی دارید؟ و چرا باید من که سوادش را دارم سکوت کنم تا در حق یک ارباب رجوع که شاید سواد هم ندارد، تخلف بدتری انجام دهد… البته منم واگذار می کنم کمی هم همکاران اگر از قاضی تخلف دیدند شجاعانه عمل کنند و انقدر منفعل نباشند.. و قول دادم به آن مقام دادگستری دیگر شکایت نکنم،… آخر من که تنهایی مسئول اصلاح فی الارض نیستم

  2. این هم بگویم، این مقام محترم دادگستری که به من گفتند دیگر شکایت نکن از قضات وگرنه خودم شاکی ات می شوم، علتی ذکر کرده بودند مثلا تهیه گزارش پرونده که به نظرم چندان موجه نیست و من هم که یک شکایت در زمان این تهدید بیشتر نداشتم و از یک سرپرست مجتمع بود که اگر نامش را بیاورم ناراضی زیاد دارد ولی ظاهرا فقط من شجاعانه جلو رفتم…
    نامه محترمانه کتبی هم به آن مقام دادم و مطالعه کردند و گفتم تابع امر ایشان هستیم، ولی این نوعی مبارزه با عدم رعایت قانون بود، برای خودم نبود،… و گفتم البته اگر حقی از آن مقام محترم تضییع نموده ام، حق دارند شکایت کنند و ناراحت نمی شوم… و دو صفحه پاسخ مفصل….

    قاضی خوب هم داریم، سرپرست عالی هم داریم… چرا آنها در راس نباشند.. من هدفم این بود… خلاصه اینم نوعی خطر برای یک وکیل… بخدا اگر ارباب رجوع معمولی بود آیا به او می گفتند شکایت نکن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا