اخبار صنفیویژه

قتل یک وکیل دادگستری در نیشابور در اولین روز بعد از ایام نوروز ۱۴۰۲

وکلاپرس- یکی از وکلای مرکز وکلای قوه قضاییه حوالی میدان امام شهر نیشابور شب گذشته (۱۴ فروردین ۱۴۰۲) به قتل رسیده است.

به گزارش وکلاپرس بنا بر اطلاعات اولیه‌، پیکر خونین وکیل مهدی عمارلوئی (از وکلای مرکز وکلای قوه قضائیه) دیشب در حالی با افت شدید علایم حیاتی به اورژانس شهرستان نیشابور انتقال یافت که تلاش پزشکان برای نجات جان وی ثمری نبخشید.

بیشتر بخوانید:

به نقل از رسانه خیان نامه، دکتر شورورزی رئیس اورژانس نیشابور در این باره گفت: طی تماس تلفنی از طرف همسر شخص فوت شده مبنی بر اینکه مصدوم بر اثر جراحت وضعیت مناسبی ندارد در محل حاضر شدیم.

وی افزود: در زمان رسیدن نیروهای اورژانس هنوز علایم هوشیاری وجود داشت، اما در پی انتقال وی به بیمارستان به علت خونریزی زیاد فوت کردند. علت آسیب‌های وارده و عامل دقیق فوت مصدوم مشخص نیست، و مراجع مربوط و پزشکی قانونی باید در این باره اظهار نظر کنند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است: از حضور بازپرس ویژه‌ی قتل و کارشناسان بررسی صحنه جرم در محل دفتر این وکیل دادگستری و آغاز تحقیقات در این زمینه حکایت دارد.

 دکتر شیخ‌الاسلامی(رئیس کانون وکلای خراسان) نیز در این زمینه در کانال تلگرامی خود نوشت: «متاسفانه باخبر شدیم ،وکیل (م.ع )ظاهرا از وکلای مرکز وکلاء بوده و امشب با ضربات چاقو در محل کارش به قتل رسیده است .مسلما کانون وکلای خراسان نیز پیگیر این حادثه تلخ و ناگوار است و از مقامات قضایی نیشابور در خواست رسیدگی ویژه را داریم.»

‫۴ دیدگاه ها

  1. بسیاری از وکلا برای کسب در امد انواع و اقسام اقدامات مجرمانه انجام میدهند و خجالت هم نمی کشند پول چشمشان را کور کرده و وجدانشان را نابود . فاتحه قسم را هم خوانده اند . بسیاری از خانواده ها را با مشاوره های دروغین نابود میکنند . زمینه فساد را فراهم و چرا به عنوان مفسد فی الارض نباشند

  2. وکیلیکه قسمش یادش میره کمشم هست من خودم یه پرونده داشتم دوسال پیش حق الوکاله بهش با مازاد ایاب ذهاب بهش دادم ۴۰۰میلیونننن که ساده ترین کارو برام کنه بعد دیدم محکوم شدم الکی بعد پرس و جو پیگیری دیدم لایحه نداده بود و بعد شنیدم با وکیل مقابل تبانی کرده بودن که من رای نیارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از دادسرا بگیر تا دادگاه امارشو دراوردم درسته منم اشتباه کردم نباس اعتماد میکردم و مشغله نداشتم سر شرکتم هیچ وقت نمیسپردم همچین کاریو به این شخص در هرصورت من تهش به پول محکوم شدم و دادم تموم شد ولی همچین وکیلی پس نباید زنده بمونه خیانت خیانته قسمو سوگندتون یادتون نره همون بهتر مجلس ورود پیدا کرده که وکیل زیاد شه تا دست رانت ببرن فساد هست میفهمین فساد ببینید ریشه کار کجاس خیانتی کرده یکی ازموکلا داده ترتیبشو بدن حقشم بوده میخواست خیانت نکنه نتیجه خیانت فقط مرگه عین قتل که قصاصه و اعدام تموم شد رفت وسلامممممم

    1. سلام دوست عزیز این چه فرمایشی هست ، تعداد وکلای دلسوز کم نیست ، من خودم وکیل هستم و حتی هزینه دادرسی موکل رو چون نداشته در چند جا پرداخت کردم و بیشتر مواقع خودم به موکلام زنگ می زنم ولی متاسفانه برخی وکلا حق الوکاله رو که می گیرند خبری از آنها نمی شود و حتی جواب موکل رو هم نمی دهند و این فرقی بین وکلای قدیم و جدید یا قانون تسهیل نداره خدا کنه طرف آدم خوش ذاتی باشه وگرنه کار برای موکل سخت می شود .

  3. تنها اگر وکیل باشید از مصائب شغل وکالت باخبرید ولاغیر…
    موکلی که وکالت میده توقعات فراتر از قانون و معجزه از وکیل داره متاسفانه
    به شخصی موکلی دارم که تا قبل از روند شروع جلسه کیفری دادگاه به روش های مختلف واقعه رو حتی به من دروغ میگفت،بله این تفاوت وکیل کیفری و حقوقی هست..کلی دوندگی میکنی که فرضا فیلم دوربین مداربسته رو بدست بیاری بعد با صحنه ای مواجه میشی که موکلت کاملا برعکس برات توضیح داده…
    از اون طرف با سیستم عدالت جنایی طرفین که عدالت تنها حلقه مفقودشه،دست به دست ضابط قصد به فنا دادن متهم رو دارن اصل بی طرفی هم کشک عزیز…وکیل باید در جنگ با این قبیله آینده و اعتبار شغلیشو توی اون شعبه و کلانتری از دست بده تا بتونه نتیجه بگیره بعد برخی کامنت میزنن وکلا فلان…
    خیره ان شاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا