اخبارویژه

فرزند حمید نوری: وکیل جدید ما پیش از این وزیر دادگستری کشور سوئد بوده است

وکلاپرس- فرزند حمید نوری با انتقاد از سیستم امنیتی و قضایی در کشور سوئد از برگزاری دادگاه تجدیدنظر پدرش در ۱۳ ژانویه خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، مجید نوری در گفت‌وگوی تفصیلی با ایرنا درباره وضعیت پرونده حمید نوری در استکهلم و وکلای وی سخن گفت و اعلام کرد وکیل سوئدی ما پیش از این وزیر دادگستری کشور سوئد بوده است.

بیشتر بخوانید:

مجید نوری با گلایه از سیستم قضایی سوئد اعلام کرد: وکیل معرفی کردیم اما سیستم قضایی سوئد آن را نپذیرفت و همه آنها را از دید خودشان با دلایل موجه می‌گویند و به طور مثال استدلال آنها این است که این وکیل در این زمینه کار نکرده است.

 وی افزود: به هرحال ۲۰ شهریور وکیل ما در دوره تجدید نظر تایید شد و با اینکه وکیل بدی نیست اما هیچ گزینه‌ای غیر از ایشان هم نداشتیم.

وکیل سوئدی ما پیش از این وزیر دادگستری کشور سوئد بوده است

فرزند حمید نوری درمورد وکیل پدرش عنوان کرد: وکیل سوئدی ما پیش از این وزیر دادگستری کشور سوئد بوده است، او هم می‌گوید من نمی‌دانم چرا اینقدر با پدر شما بد برخورد می‌کنند و چرا اینقدر اشتباهات غیر انسانی دارند. خوب است دادستانی سوئد بیاید و از خود در قبال این حرف‌ها دفاع کند.

نوری ادامه داد: واقعیت را باید پذیرفت با پروپاگاندای که آنها ایجاد کردند خیلی از افراد جرات نمی کنند که در این پرونده ورود کنند چون ما با بیش از ۱۰ وکیل صحبت کردیم و تعداد زیادی از آنها از طرف منافقین تهدید می‌شوند. حتی منافقین برای همسر یکی از وکلای ما مشکل ایجاد کردند و او مجبور شد که انصراف دهد که احتمالاً ناشی از سیستم امنیتی در کشور سوئد است که هر کسی می‌تواند تهدید کند.

بیشتر بخوانید:

مجید نوری گفت: هرجا که آقای حمید نوری خواسته حرفی بزند و روایتی را گفته دادگاه مدعی شده اینها ربطی به پرونده شما ندارد و در عین حال وقتی خواسته است به موضوع پرونده بپردازد قاضی گفته است که شما باید بگذارید اینها را وکلای شما بگویند! پدر من هم گفته است که وکلای ما تسخیری هستند و ضد شما حرف نمی زنند اما با این حال اجازه ندادند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا