اخبار آزمون ها

توییت جدید فرشید فرحناکیان: داوطلبان با شکایت علیه اسکودا می‌توانند مبلغ اضافی ثبت نام آزمون وکالت را دریافت کنند

وکلاپرس- فرشید فرحناکیان عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در حساب توئیترش از امکان دریافت مبلغ اضافی پرداخته شده در ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ در صورت قطعی شدن رای شعبه ۶۳ سازمان تعزیرات گفت.

به گزارش وکلاپرس، وکیل فرشید فرحناکیان عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ از اعلام شکایتی علیه اسکودا به اتهام گرانفروشی در برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ خبر داده و اعلام کرده بود: براساس شکایتی که به اتهام گرانفروشی در برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ کردم نتیجه کارشناسی این ادعا در سازمان حمایت از مصرف‌کننده در شعبه ۶۳ بدوی تعزیرات حکومتی تهران در حال رسیدگی می‌باشد. حسب اعلام در صورت محکومیت، اسکودا مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال جریمه خواهد شد.

پس از گذشت ۴ ماه از زمان اعلام خبر این شکایت، فرشید فرحناکیان در حساب توئیترش با انتشار سربرگ رای بدوی صادر شده علیه گرانفروشی اسکودا به تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، اعلام کرد مبلغ جریمه ۱۲۰ میلیارد تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

پس از انتشار متن رای شعبه ۶۳ تعزیرات حکومتی در خصوص جریمه ۱۲۰ میلیارد تومانی اسکودا بابت آزمون وکالت و واکنش های فراوانی که نسبت به این اقدام صورت پذیرفت، وکیل فرحناکیان در توییتی جدید از امکان دریافت مبلغ اضافی پرداخته شده در ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ در صورت قطعی شدن رای شعبه ۶۳ سازمان تعزیرات گفت.

ادعای دریافت ۱۶۹ هزار تومانی اضافه تر از هر داوطلب

طبق رای شعبه ۶۳ تعزیرات حکومتی، اسکودا برای ارائه خدمات آزمون وکالت ۱۴۰۲ بدواً از هر داوطلب مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال دریافت اما به موجب قرارداد شماره ۱۶۲۴۴ تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۱ با سازمان سنجش آموزش کشور، صرفاً مبلغ ۲/۱۰۰/۰۰۰ ریال از مبلغ دریافتی را ما به ازای هر داوطلب به عنوان هزینه به سازمان سنجش آموزش کشور پرداخت نموده است.

همچنین حسب ادعای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان حداکثر مبلغ محاسباتی قابل قبول به مبلغ ۲/۳۱۰/۰۰۰ ریال به ازای هر متقاضی می باشد که سایر مبالغ دریافتی از سوی کانون مذکور به میزان ۱/۶۹۰/۰۰۰ ریال به ازای هر داوطلب به عنوان اضافه دریافتی محاسبه شده است.

در همین راستا وکیل فرحناکیان در توئیترش نوشت:

در صورت قطعی شدن این رای، علاوه بر پرداخت جریمه #گران‌فروشی ۱۲۰ میلیارد تومانی، هر داوطلب آزمون وکالت ۱۴۰۲ می‌تواند مستند به همین رای با طرح شکایت فردی علیه #اسکودا اضافه مبلغ پرداختی خود را مسترد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا