اخبار بین المللیویژه

سه وکیل جدید ترامپ در ماجرای پرونده حق‌السکوت به یک بازیگر پورن چه کسانی هستند؟

وکلاپرس- دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای پرونده جدید جنایی که علیه او شکل گرفته است، وکلای جدیدی را استخدام کرده است.

به گزارش وکلاپرس، به نقل از رسانه های بین المللی هیأت منصفه منهتن به ریاست آلوین پراگ روز پنجشنبه، ترامپ را  در پی تحقیقاتی در مورد پولی که به استورمی دانیلز پرداخت شده بود، متهم کرده و او را به اولین رئیس جمهور سابق ایالات متحده تبدیل کرد که با اتهامات این چنینی روبرو می شود.

بیشتر بخوانید:

در اوایل سال جاری، آلوین پراگ، دادستان منطقه نیویورک، هیئت منصفه بزرگی را تشکیل داد تا بررسی کند که آیا شواهد کافی برای پیگرد قانونی رئیس جمهور سابق به خاطر پول پرداخت شده به خانم دانیلز وجود دارد یا خیر.

طبق گزارش ها، هیأت منصفه روز پنجشنبه به طرح اتهامات جنایی رای داد و آقای ترامپ را به اولین رئیس جمهور سابق ایالات متحده تبدیل کرد که با آنها روبرو شد.

با این وجود اتهامات دقیق رئیس جمهور سابق هنوز فاش نشده است. اما مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ مدعی شده است که در سال ۲۰۱۶ به او دستور داده شده تا ۱۳۰۰۰۰ دلار به دانیلز بپردازد تا یک رابطه مخفی را پنهان کند و انتظار می رود که او شاهد اصلی پرونده نیویورک باشد.

ماجرای دونالد ترامپ و استورمی دنیلز چیست؟

دنیلز (بازیگر فیلم های غیراخلاقی) مدعی است که او و آقای ترامپ رابطه جنسی داشته اند و قبل از انتخابات ۲۰۱۶ در ازای سکوت او در این ملاقات، ۱۳۰۰۰۰ دلار از وکیل سابق خود دریافت کرده است.

 دنیلز، که نام اصلی او استفانی کلیفورد (Stephanie Clifford) است، در مصاحبه های رسانه ای گفته است که در جولای ۲۰۰۶ در یک تورنمنت خیریه گلف با  ترامپ آشنا شده است.

دانیلز گفت که مایکل کوهن، وکیل ترامپ، در سال ۲۰۱۶، چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،  ۱۳۰ هزار دلار به عنوان “پول خاموش” به او پرداخته تا او را در مورد این ماجرا ساکت نگه دارد.

اما چیزی که ترامپ را به دردسر انداخته این است که بازپرداخت کوهن چگونه در حساب هایش ثبت شده است. او متهم است که سوابق تجاری خود را جعل کرده است و گفته است این پرداخت برای هزینه های قانونی بوده است.

این پرداخت نیز یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و منتقدان  ترامپ استدلال کردند که این پول می تواند به منزله نقض کمپین انتخاباتی باشد.

بیشتر بخوانید:

در آگوست ۲۰۱۸، کوهن به فرار مالیاتی و زیر پا گذاشتن قوانین مالی مبارزات انتخاباتی، که تا حدی مربوط به پرداختی که به خانم دنیلز و یکی دیگر از دوستداران ادعایی ترامپ مربوط می‌شد، اعتراف کرد و پس از اعتراف به تخلف از قوانین در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، به اتهامات متعددی به زندان افتاد.

اگرچه او ابتدا گفت که ترامپ هیچ ارتباطی با این پرداخت‌ها ندارد، اما کوهن بعداً با سوگند شهادت داد که ترامپ به او دستور داده بود که مبلغ ۱۳۰۰۰۰ دلار را روز قبل از انتخابات ۲۰۱۶ پرداخت کند.

او همچنین گفت که رئیس جمهور این مبلغ را به او بازپرداخت کرده است.

ترامپ شخصاً بازپرداخت این مبلغ را پذیرفته است، که غیرقانونی نیست، اما این رابطه و هرگونه تخلف در مورد قوانین مبارزات انتخاباتی را رد کرده است.

وکلای جدید ترامپ

وکلای سوزان نچلس (Susan Necheles)، جو تاکوپینا (Joe Tacopina) و چاد سیگل (Chad Seigel) قرار است در این پرونده از ترامپ دفاع کنند. نچلس و تاکوپینا، هر دو دادستان سابق بروکلین هستند که اعلام کرده اند: با این اتهامات “به شدت مبارزه خواهند کرد”.

جوزف تاکوپینا یک وکیل، شخصیت رسانه ای و مدیر حرفه ای ورزش آمریکایی ( رئیس باشگاه فوتبال اسپال) است که وکالت افراد مشهوری همچون الکس رودریگز، مایکل جکسون و … را بر عهده داشته است.

تاکوپینا دادگاه نیویورک را یک جلسه نمایشی خوانده  و این شکایت را آزار و شکنجه سیاسی توصیف کرده است.

چاد سیگل (Chad Seigel) نیز دارای بیش از دو دهه تجربه در دفاع از طیف وسیعی از پرونده های جنایی و مدنی در هر دو سطح محاکمه و استیناف است. او به تعداد زیادی از مشتریان درگیر در پرونده های یقه سفید، از جمله افرادی که به کلاهبرداری، اختلاس، و جرایم مربوط به اوراق بهادار و مالیاتی متهم شده اند، کمک کرده است.

جو تاکوپینا (Joe Tacopina) و چاد سیگل (Chad Seigel)
جو تاکوپینا (Joe Tacopina) و چاد سیگل (Chad Seigel)

سوزان نچلس (Susan Necheles) یک وکیل مدافع جنایی برجسته مستقر در شهر نیویورک با بیش از ۳۰ سال تجربه است. Necheles نمایندگی مشتریان برجسته از جمله سیاستمداران، مدیران تجاری و افراد مشهور را در پرونده های مختلف برجسته داشته است. تخصص نچلس در جرایم یقه سفید و دعاوی پیچیده باعث شهرت او به عنوان یکی از وکلای مدافع برتر در کشور شده است.

سوزان نچلس (Susan Necheles)
سوزان نچلس (Susan Necheles)

یک دیدگاه

  1. هزینه افشای حقیقت است، ترامپ صحبتهای زیادی علیه دسیسه های گلوبالیست جهانی،و علیه واکسن کرونا داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا