اخبار کانون هاویژه

سخنگوی کانون وکلای مرکز: امکان ثبت نام کارآموزان وکالت در جشن استقلال کانون وکلای مرکز فراهم خواهد شد

وکلاپرس- وکیل مهران عبدی، سخنگوی کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار استوری در حساب اینستاگرامش اعلام کرد: امکان ثبت نام کارآموزان وکالت در جشن استقلال کانون وکلای مرکز فراهم خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، پس از راه اندازی سامانه ای جهت ثبت نام وکلا به منظور شرکت در جشن استقلال کانون وکلای مرکز و عدم توانایی کارآموزان این نهاد جهت ثبت نام در این مراسم، انتقادات فراوانی از سوی وکلا و کارآموزان به این مسئله وارد شد.

دکتر بهنام حبیب زاده رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز، در توضیح این تصمیم عنوان داشته بود که: تالار وزارت کشور به عنوان محل برگزاری مراسم دارای ظرفیت برای ۳۰۰۰ نفر است و این درحالی است که تعداد کارآموزان این کانون ۷ هزار نفر می باشد و تلاش برای حضور کارآموزان در این مراسم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

در نهایت وکیل مهران عبدی، سخنگوی کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار استوری در حساب اینستاگرامش اعلام کرد: امکان ثبت نام کارآموزان وکالت در جشن استقلال کانون وکلای مرکز فراهم خواهد شد.

طبق اعلام سخنگوی این نهاد، امکان ثبت نام کارآموزان در جشن استقلال کانون وکلای مرکز، یک روز قبل از برگزاری مراسم و مورخ ۶ اسفند فراهم خواهد شد.

حسب آمار اعلام شده سالن وزارت کشور به عنوان محل برگزاری این مراسم سه هزار نفر ظرفیت داشته که تاکنون حدود ۲۵۰۰ وکیل برای شرکت در جشن ثبت نام کرده اند و تعداد کارآموزان کانون وکلای مرکز که قرار است فرصتی برای ثبت نام داشته باشند، نیز ۷۰۰۰ نفر اعلام شده است.

وکیل عبدی در حساب اینستاگرامش نوشت:

اطلاع رسانی و شفاف سازی

به استحضار همکاران گرامی می رساند با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و بر مبنای ملاحظات موجود و ظرفیت محدود سالن محل برگزاری بزرگداشت هفتم اسفند سالروز استقلال کانون وکلا، در تاریخ ۶ اسفند ماه روز یکشنبه امکان ثبت نام همکاران کارآموز جهت حضور در این مراسم و برگزاری هر چه باشکوهتر این رویداد فراهم می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا