اخبار

سخنگوی سازمان امور مالیاتی سرپرست مرکز تنظیم مقررات و نظام پایانه فروشگاهی این نهاد شد

وکلاپرس- رئیس سازمان امور مالیاتی روز گذشته ۱۲ تیر ماه در احکامی جدید، مسئولین دو سمت در این سازمان را جا به جا کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی بر اساس این احکام مسئولین سمت های «ریاست مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی» و «ریاست مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان» جا به جا شده اند.

بر اساس حکم سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی، مهدی موحدی بکنظر که مسئولیت ریاست بر مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان را بر عهده داشت و از طرفی سخنگوی سازمان امور مالیاتی نیز هست، به عنوان سرپرست مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان منصوب شده است.

همچنین محمد برزگری که پیش از این رئیس مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان بوده است ، طی حکمی از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی به سمت سرپرست مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی منصوب شده است.

شایان ذکر است پیش از انتصاب برزگری در سمت مرکز تنظیم مقررات، صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری با محمدی رئیس وقت مرکز تنظیم مقررات، در خصوص سامانه مالیاتی وکلا به توافقاتی رسیده بودند که بعد از انتصاب محمد برزگری در جایگاه مدیریت این مرکز، سامانه مالیاتی ویژه وکلا از دسترس خارج شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا