اخبارویژه

سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران

وکلاپرس- مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران از راه‌اندازی سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم‌الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران خبر داد. این سامانه از امروز آماده ارائه خدمات است.

به گفته عبدالحسین رامشی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران، این سامانه به منظور دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس کرونا راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات قضایی چیست؟

مراجعه کنندگان واحدهای اجرا می توانند با ورود به بخش اطلاعیه ‌های وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران ، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را از طریق این لینک دریافت کنند.

برای ورود به سامانه کلیک کنید:

سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران

در سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران از ساعت ۸ تا ۱۴، امکان ثبت پذیرش نوبت در هر ساعت ۶۰‌ نفر وجود دارد و مراجعه کنندگان با مراجعه به اداره اجرا در ساعت مقرر می توانند به پرونده خود رسیدگی کنند.

مراجعه کنندگان برای دریافت نوبت باید کد ملی خود یا موکل خود را وارد و اداره مورد نظر خود جهت اخذ نوبت انتخاب کنند.

یکسری شرایط نیز برای مراجعه کنندگان به شرح ذیل در نظر گرفته شده است:

  • برای دریافت نوبت فقط می توان در بازه زمانی هر ۱۵ روز یک بار اقدام به دریافت نوبت کرد.
  • به همراه داشتن کارت ملی و شماره پیگری اخذ شده از این سامانه در زمنان مراجعه به ادارات اجرا جهت احراز هویت الزامی اسشت.
  • صرفا اشخاص حقیقی و حقوقی که در ادارات اجرا دارای پرونده جاری هستند امکان ثبت نام و اخذ نوبت در این سامانه را دارند.
  • امکان ویرایش پس از ثبت نام وجود ندارد.
  • پاسخ دهی صرفا به اشخاصی که در این سامانه اقدام به اخذ نوبت نموده اند (در بازه زمانی اخذ شده) صورت می پذیرد. لذا از مراجعه حضوری بدون اخذ نوبت و نیز خارج از زمان نوبت اخذ شده خودداری شود. همچنین از ورود همراه غیرمرتبط با پرونده جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

‫۹ دیدگاه ها

  1. ببخشید یه سوال خواهش می کنم هر کی میدونه بگه لطفا کد پیگیری را سیو نکردم الان چطوری می تونم باز ببینم اش و سیوش کنم؟؟؟؟

  2. با سلام. دو روزه میخوام از اداره پنجم نوبت بگیرم فیلتر شکنم هم بسته هست باز نیست که بگید مشکل از اونه. از سه روش برای گرفتن نوبت اینترنتی استفاده کردم یعنی هم ۱۸ رقم شماره پرونده و هم ۷ رقم شماره بایگانی و هم شماره پلاک ثبتی ولی متاسفانه تو مرحله آخر ارور میده که شماره پرونده تو اداره اجراییه وجود نداره در حالیکه من قبلا سه بار اینترنتی نوبت گرفتم تو ماههای قبل ولی نمیدونم چرا الان مشکل داره لطفا بررسی کنید بخدا گرفتاریم خدا رو خوش نمیاد ملت اینطور لَم یَجنسر بمونن

  3. من بعلت سوختن گوشی ام شماره ۱۸ رقمی پرونده را دریافت نکرده ام حالا برای نوبت گرفتن نیاز دارم راهنمایی بفرمایید چکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا