اخبارویژه

رییس کل دادگستری استان البرز از پذیرش وکیل تعیینی برای دکتر حمید قره‌ حسن‌لو خبر داد

وکلاپرس- رییس کل دادگستری استان البرز از پذیرش وکیل تعیینی برای متهم حمید قره‌ حسن‌لو خبر داد. پیشتر وکیل محمود علیزاده طباطبایی از عدم پذیرش وی به عنوان وکیل این متهم خبر داد بود.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نظام پزشکی با دستور مساعد دکتر فاضلی رییس کل دادگستری استان البرز درخواست وکیل تعیینی برای دکتر قره‌ حسن‌لو پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید:

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل نظام پزشکی، در دیدار رییس کل سازمان نظام پزشکی و رییس کل دادگستری استان البرز که صبح روز یکشنبه (۲۷ آذر) برگزار شد، در خصوص پرونده یکی از متهمین پزشک با دستور مساعد دکتر فاضلی رییس کل دادگستری استان البرز وکیل تعیینی توسط خانواده پذیرفته و ملاقات با موکل انجام شد. همچنین امکان دسترسی وکیل تعیینی یادشده به پرونده نیز فراهم شده است.

دکتر قره حسن لو و همسر وی از متهمین محکوم به اعدام و حبس در پرونده درگذشت یک بسیجی با نام آرمان علی وردی هستند که جلسات دادرسی آن اخیراٌ توسط دادگاه انقلاب کرج برگزار شده بود.

پیشتر محمود علیزاده طباطبایی درباره دسترسی به پرونده این متهم گفته بود: «برای آنکه وکالت ایشان را به عهده بگیرم به دادگاه انقلاب کرج مراجعه کردم. گفتند باید برای گرفتن وکالت ایشان به دیوان عالی کشور مراجعه کنید و در دیوان پرونده را مطالعه کنید.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا